سایت تحلیلی خبری روراستی

یادداشت/به بهانه هشت سالگی «روراستی»

پایگاه تحلیلی خبری روراستی، وارد نهمین سال فعالیت خود شد.

به گزارش روراستی، پایگاه تحلیلی خبری روراستی در ۱۶ اسفندماه سال ۹۱ راه اندازی شد و امروز ۱۶ اسفند ۹۹ وارد نهمین سال تأسیس خود شد.

این پایگاه علاوه بر پوشش اخبار شهرستان و اطلاع رسانی همچون دیگر پایگاه های اطلاع رسانی شهرستان، با هدف گشودن گره از مشکلات مردم فعالیت خود را شروع کرد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در راستای اهدافی که در مسیر انقلاب و نظام داشته همواره در میدان بوده است.

روراستی طی این هشت سال بدون توجه به حزب و جناح خاصی و با صداقت و همان طور که از نامش مشخص است، «روراستی» با حفظ خطوط قرمز نظام گام برداشته و در این مسیر، دشواری های زیادی را تحمل کرده اما دست از آرمان های خود برنداشته و برنخواهد داشت و به یاری خداوند و تلاش مجموعه، نهمین سال فعالیتش را جدی تر شروع خواهد کرد و همانند گذشته در کنار اطلاع رسانی دقیق، بدون سانسور و تحریف، بزرگنمایی و یا سیاه نمایی، نمی گذارد کوچکترین موضوعی از لنز دوربین و قلم خبرنگارانش پنهان بماند.

مجموعه روراستی از همه مخاطبانش همراهی و دعای خیر می طلبد و امید است بتوانیم با انعکاس اخبار دقیق و صحیح روز به روز بر مخاطبان این سایت بیفزاییم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل