سایت تحلیلی خبری روراستی

سفیر صلح و سلامت در رفسنجان: به عشق سردار دلها رای می‌دهم

سفیر صلح و سلامت گفت: ۳۱ استان کشور را رکاب می‌زنم و به عشق سردار دلها روز جمعه در جوار مزار سردار سلیمانی رای خواهم داد.
به گزارش روراستی، میثم آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به‌عنوان سفیر صلح و سلامت سفر به ۳۱ استان کشور و صعود به ۳۱ قله مرتفع را در برنامه خود دارم و هدفم ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد شهدا، شهید سلیمانی و شهدای مدافع سلامت بوده است.
سفیر صلح و سلامت عنوان کرد: دوم اردیبهشت ماه امسال از حرم احمدبن موسی شاهچراغ سفرم را شروع کردم به سمت استان‌های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و
کرمان حدود ۳۴۰۰ کیلومتر رکاب زدم و با پیام صلح و دوستی و سلامت به قله‌های مرتفع این استان‌ها صعود کردم.
این دبیر آموزش و پرورش که اهل استان فارس و دبیر ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز است، ادامه داد: بعد از رفسنجان به سمت انار رکاب می‌زنم و به استان یزد خواهم رفت و صبح جمعه به عشق سردار دل‌ها با ماشین به گلزار شهدای کرمان خواهم رفت و رای می‌دهم و با دوچرخه مسیرم را ادامه خواهم داد.
سفیر صلح و سلامت در خصوص انتخابات ۲۸ خرداد ابراز کرد: از هموطنان خوب و عزیزم و تمام کسانی که به نظام، انقلاب و این مرز بوم اِرق دارند درخواست حضور پرشور در پای صندوق‌های رای دارم که با حضور خود
مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان نظام و انقلاب و بدخواهان ملت ایران بزنند.
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل