سایت تحلیلی خبری روراستی

در حاشیه بیمارستان بحران رفسنجان؛ از تنبلی برخی پزشکان برای طی مسیر تا ابتلای دوباره پرستاران به کرونا

  1. علی رغم راه اندازی بیمارستان بحران در رفسنجان، اما پزشکان مسیر ساختمان بیمارستان تا مرکز بحران را بهانه کرده و از بستری بیماران کرونایی در مرکز بحران خودداری می کنند.

به گزارش روراستی، ماه های ابتدایی شیوع کرونا در رفسنجان به همت شرکت مس سالن بحران شهدای مس در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) راه اندازی شد تا بیماران کرونایی از سایر بیماران در بخش های دیگری بیمارستان جدا باشند که در کنترل شیوع کرونا هم مؤثر باشد.

اما علی‌رغم افزایش بیماران کرونایی طی هفته های اخیر و قرارگرفتن رفسنجان در جمع شهرستان های بحرانی از نظر کرونا، اما این مرکز بحران تعطیل شده است.

به گفته پرستاران، در بخش های مختلف که بیماران کرونایی بستری شدند، تهویه مناسبی وجود ندارد و حضور بیماران کرونایی در  بخش‌ها موجب شده دوباره کادر پرستاری به کرونا مبتلا شوند.

پزشکان هم موضوع  دوربودن مسیر تا سالن بحران را عنوان می کنند و به این سالن نمی روند، در حالی که در سالن بحران هم شرایط تهویه و هم اکسیژن بهتر است.

بنابراین می طلبد برای جلوگیری از ادامه روند بستری بیماران کرونایی در بخش های بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) و ایجاد مشکلات هم برای بیماران کرونایی هم کادر درمان و سایر بیماران غیرکرونایی، سالن بحران دوباره فعال شود و از این ظرفیت که اکنون در وضعیت بحران قرار داریم، استفاده شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل