سایت تحلیلی خبری روراستی

حضور بانوی قهرمان رفسنجانی در سمینار بین المللی آموزش اتومبیلرانی با مدرسین FIA

سمینار بین المللی آموزش اتومبیلرانی با مدرسین FIA(فدراسیون جهانی) در تاریخ ۲۰ الی ۲۲بهمن ماه بمدت ۳ روز در هتل المپیک تهران برگزار شد و ثریا یزدان پناه تنها نماینده رفسنجان در این دوره حضور یافت.

به گزارش روراستی، در این سمینار مباحت موتور اسپرت ورشته های اتومبیلرانی اعم از رالی، دریفت، اسلالوم، دیجیتال ریسینگ و کارتینگ  وبرگزاری مسابقات میدانی، کار‌گاه عملی داوری و برگزاری مسابقات دریفت کارتینگ اسلالوم و رالی همچنین مدرسی مربیان تدریس شد.

خانم ثریا یزدان پناه تنها نماینده رفسنجان به این دوره اعزام شد وی در حال حاضر نایب ریس هیات کرمان و از پیشکسوتان و قهرمان و همچنین تنها بانوی مربی و مدرس رسمی فدراسیون در استان است.

یزدان پناه با چند باشگاه اتومبیلرانی کشور قرارداد منعقد کرده و دوره های آموزشی مهارت های رانندگی حرفه ای و اصولی را تدریس می کند.

این بانوی توانمند قبلا هم در هر ۳ دوره مسابقات بین المللی رالی شیراز حضور داشت و در داوری این رویدادهای جهانی افتخار آفرینی کردو

بی شک این بانو یکی از افتخارات ورزش اتومبیلرانی است و همیشه شاهد حضور موثر وی در میادین این ورزش هستیم و و آرزوی موفقیت و سربلندی برای این بانوی توانمند و کوشا داریم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل