سایت تحلیلی خبری روراستی

کلنگ احداث دبستان ۱۲ کلاسه خیر ساز در رفسنجان به زمین زده شد

کلنگ احداث دبستان ۱۲ کلاسه خیر ساز با مشارکت موسسه نیکوکاری همیاران مهر دو و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از خیران و مسئولان در رفسنجان به زمین زده شد.

به گزارش روراستی، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت موسسه نیکوکاری همیاران مهر تهران عملیات ساخت دبستان ۱۲ کلاسه خیر ساز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در رفسنجان آغاز شد.

رضا رضایی در این مراسم،با بیان اینکه شهرستان رفسنجان جمعیت بالا و سرانه فضای آموزشی پایینی دارد خاطر نشان کرد: در این راستا تلاش‌های زیادی انجام شده و در چند سال اخیر با کمک خیرین مدرسه ساز اتفاقات خوبی رقم خورده است به طوری که در شهرستان رفسنجان هم اکنون ۵ پروژه آموزشی خیر ساز در حال ساخت است.

وی با قدردانی از موسسه نیکوکاری همیاران مهر دو تهران جهت احداث مدرسه در رفسنجان گفت: این موسسه نیکوکاری در شهرستان های فهرج و نرماشیر نیز مدرسه ساخته است.

گفتنی است؛ این مدرسه ۱۲ کلاسه با فضاهای مورد نیاز آموزشی و اداری در زمینی به مساحت ۴هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۹۶۰ متر مربع و دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل