سایت تحلیلی خبری روراستی

ناامنی در محیط پیرامونی کوره های زغالسوزی را دریابید

سالهاست اهالی برخی مناطق رفسنجان که کوره های زغالسوزی در جوار منازلشان ایجاد شده ضمن رنج کشیدن از دود و آلودگی این کوره ها از ناامنی که بر اثر ایجاد این کوره ها در منطقه به وجود آمده هم گلایه دارند و درخواست شان از شورای تأمین برقراری امنیت و جلوگیری یک بار برای همیشه از ادامه این روند است.

روراستی/یادداشت وارده؛ چند سالی است که در منطقه رفسنجان به لحاظ نیاز منطقه! کوره های زغالسوزی براه افتاده و روز بروز بر تعداد آنها اضافه می شود.

وجود این کوره ها باعث هجوم یک سری افراد معتاد و بعضا سارقین به باغات پسته منطقه برای بریدن درختان سالم و تنومند پسته شده است و در بعضی از مناطق باغها را به طور کلی ویران کرده و کشاورزان برای جلوگیری از این امر در تمام سال برای باغات خود نگهبان گذشته اند.

حال با مشکلات متعددی از قبیل سرمازدگی، گرمازدگی و کم آبی این گرفتاری نیز بر مشکلات قبلی افزوده است، باید این نکته را مدنظر قرار داد که درگیرکردن مردم با سارقان چوب هم راه به جایی نمی برد و موارد امنیتی را رقم می زند و باید فکر اساسی برای آن کرد.

از شورای محترم تأمین این انتظار می رود که با توجه به اینکه مواردی موجب شده طی این سال ها این معضل شدت بگیرد و برای شهرستان دردسرساز شود، اکنون زمان آن رسیده که جلوی آن گرفته شود و تا کنترل آن از دست خارج نشده، در اقداماتی که برای مقابله با این معضل مدنظر دارید، تعجیل کنید که بساط دزدان، معتادان و هر مورد دیگری که سبب ناامنی می شود، برچیده شود.

ان شاءلله در پیشگاه خداوند ماجور باشید.

حمیدرضا توکلی

باتقدیم احت

خروج از نسخه موبایل