سایت تحلیلی خبری روراستی

هشدار معاون فرماندار رفسنجان به قنادان/ با کم فروشی برخورد جدی می شود

معاون توسعه برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان گفت: محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق کم ‌فروشی است و قنادی ها و شیرینی فروشی ها باید قیمت جعبه را جدا محاسبه کنند.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، محمدرضا رحمانی در جلسه ای پیرامون قیمت گذاری ها و نظارت بر بازار که با مسئولین مربوطه برگزار شد، بیان کرد: درباره خالص فروشی اطلاع ‌رسانی لازم به صنف متبوع و به ویژه اتحادیه صنف قنادان و شیرینی ‌فروشی‌ها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان بازرسی‌های ویژه ایام عید (طرح عیدانه) و ماه مبارک رمضان انجام شد، در بیشتر مراجعات انجام شده در قنادی‌ها، کم ‌فروشی و عدم خالص ‌فروشی مشاهده شده‌، ادامه داد: به قنادی ‌ها و شیرینی‌ فروشی‌ها تذکر داده می‌شود که در صورت عدم خالص ‌فروشی شامل محاسبه وزن جعبه و سینی، مرتکب جرم شده و پرونده ایشان با ارسال به مراجع ذیصلاح، جهت طی مراحل و برخورد قانونی، پیگیری خواهد شد.

رحمانی همچنین از شهروندان خواست با مطالبه‌گری هنگام خرید از مراکز مذکور از فروشندگان شیرینی بخواهند که خالص ‌فروشی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌ توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را با شماره‌های تلفن ۱۲۴ در خصوص تخلف و گرانفروشی است اطلاع دهند.

 

خروج از نسخه موبایل