سایت تحلیلی خبری روراستی

اجتماع باشکوه ملت ایران در نماز عید فطر اعلام وفاداری به نظام و ولایت فقیه بود

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: حضور مردم در نماز عید فطر حماسه‌ای کم‌نظیر بود و اجتماع باشکوه به‌ویژه در پایتخت اعلام وفاداری به حاکمیت و نظام مقدس اسلامی با محوریت ولایت فقیه بود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: حضور مردم در نماز عید فطر حماسه‌ای کم‌نظیر بود و اجتماع باشکوه به‌ویژه در پایتخت اعلام وفاداری به حاکمیت و نظام مقدس اسلامی با محوریت ولایت فقیه بود.

وی با اشاره به ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس افزود: دشمن با برنامه وارد این موضوع شده بود و نیروهای آنان آموزش‌های زیادی دیده بودند اما در طبس گرفتار خشم طوفان الهی شده و نابود شدند.

حسینی سالروز آغاز به‌کار شورای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت و افزود: شوراها یکی از مظاهر مردم‌سالاری هستند و اصل ۱۰۰ قانون اساسی در خصوص شوراهاست.

وی تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم اقتصادمان را به یک اقتصاد سالم و پویا تبدیل کنیم باید اصل ۴۴ قانون اساسی پیاده شود یعنی بخش خصوصی و مردم وارد صحنه شوند و دولت هم حمایت کند.

امام جمعه موقت رفسنجان افزود: در دنیا اگر یک روز را به‌عنوان روز کارگر معرفی کردند از لحاظ فرهنگ اسلامی هر روز، روز کارگر محسوب می‌شود چراکه پیامبر(ص) هم در گفتار هم در کردار و سیره عملی خود از قشر کارگر و کشاورز دفاع کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ۱۲ اردیبهشت روز معلم را گرامی داشت و ابراز کرد: معلمی شغلی مقدس است و با سایر مشاغل قابل مقایسه نیست. دولت باید امکانات را در اختیار معلمان قرار دهد تا بتوانند فرزندان ما که امانت‌هایی در دست معلمان هستند را به‌خوبی تربیت کنند.

 

 

خروج از نسخه موبایل