سایت تحلیلی خبری روراستی

تفاوت زندگی اتباع در شهرهای دیگر با زندگی در رفسنجان چیست؟

فرماندار رفسنجان گفت: اتباع بیگانه در شهرها و استان های دیگر مانند تهران و خراسان هم زندگی می کنند امّا تفاوت زندگی آن ها با اتباع بیگانه در رفسنجان اینگونه است که ایرانی ها در این استان ها حد و مرز زندگی شان را با اتباع بیگانه جدا کرده اند در حالی که در رفسنجان این حد و مرز جدا نشده است.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، حسین رضایی طی جلسه ای که در محل اتاق اصناف شهرستان با موضوع اتباع بیگانه داشت اظهار کرد: رشد ازدیاد نسل اتباع بیگانه، استفاده از سرانه های ایرانی ها در بخش آب، برق، گاز، نان و غیره، و اینکه فرصت های شغلی زیادی در شهرستان را به دست گرفتند در کنار آسیب ها و تبعاتی که برای شهروندان ایرانی به وجود می آورند نگرانی های فراوانی را ایجاد کرده اند.

وی افزود: در شهرستان بیش از ۱۷۰ واحد ضایعاتی وجود دارد که اکثر آن ها در اختیار اتباع بیگانه است و فعالیت دارند، شهرداری رفسنجان در واگذاری زمین جهت استقرار کامل این واحد ها در یک محل کمک کرده که قابل تحسین است.

رضایی بیان کرد: اتباع بیگانه در شهرها و استان های دیگر مانند تهران و خراسان هم زندگی می کنند امّا تفاوت زندگی آن ها با اتباع بیگانه در رفسنجان اینگونه است که ایرانی ها در این استان ها حد و مرز زندگی شان را با اتباع بیگانه جدا کرده اند در حالی که در رفسنجان این حد و مرز جدا نشده است.
وی خاطرنشان کرد: سامان دهی این قشر در  رفسنجان آغاز شده و رها نمی شود.

 

خروج از نسخه موبایل