سایت تحلیلی خبری روراستی

احیای دروازه قرآن رفسنجان در دستور کار شهرداری باشد

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: دروازه قرآن که در گذشته در شهر داشتیم باید با نماد جمهوری اسلامی احیا شود و در راستای موضوع هتک حرمت به قرآن ساخت دروازه ‌قرآن شهر رفسنجان در موقعیت مکانی مناسب بررسی و انجام شود.

به گزارش روراستی، سید حسین رحیمی عصر امروز در یکصد و بیست‌وسومین جلسه شورای شهر با تقدیر از هیئات مذهبی که در دهه محرم مراسم عزادارای اباعبدالله(ع) را برگزار کردند، اظهار داشت: طی مراسمی از فعالان مذهبی شهر رفسنجان تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: قریب به دو سال از عمر شورا می‌گذرد و اقدامات خوبی توسط شهرداری و شورا انجام شده اما تا حد مطلوب فاصله زیادی داریم و حل تمام مشکلات و معضلات شهر منوط به بودجه کلان است.

رئیس شورای شهر رفسنجان بازدیدها از سطح شهر را در حل مشکلات مؤثر دانست و گفت: ضروری‌ست بازدید شبانه هم داشته باشیم که مشکلات و مواردی که هست احصا و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که ما خواستار آن هستیم که دروازه قرآن رفسنجان احیا شود، گفت: دروازه قرآن که در گذشته در شهر داشتیم باید با نماد جمهوری اسلامی احیا شود و در راستای موضوع هتک حرمت به قرآن ساخت دروازه ‌قرآن شهر رفسنجان در موقعیت مکانی مناسب بررسی و انجام شود.

 

خروج از نسخه موبایل