سایت تحلیلی خبری روراستی

هشدار نماینده مجلس به مسؤولان؛ نگذارید استان در زمینه تأمین مرغ با بحران مواجه شود

نماینده رفسنجان و انار در مجلس نسبت به وضعیت مرغ در استان کرمان هشدار داد و خواستار جلوگیری از بحران در این زمینه شد.

به گزارش روراستی، حجت الاسلام جلالی در سخنانی اظهار کرد: وضعیت تولید مرغ مطلوب نیست و ممکن است تا دو، سه ماه آینده با بحران مواجه شویم.

وی تأکید کرد: مسؤولان جهاد کشاورزی و ارشد استان نسبت به تأمین نهاده و کمک به مرغداری ها برای تولید مطلوب و کافی، نگذارند در ماه مبارک رمضان و عیدنوروز استان با بحران مواجه شود.

حجت الاسلام جلالی افزود رفسنجان اتحادیه فعال و خودکفایی دارد و مازاد تولید خود را به سایر نقاط استان توزیع می کند اما در صورتی که استان با بحران و کمبود مرغ مواجه شود اعلام می کنیم که نمی گذاریم سهمیه مرغ مردم رفسنجان را به جاهای دیگر ببرند و کم کاری ها از طریق حق مردم رفسنجان جبران گردد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان و مدیران هنوز برنامه ای اعلام نکردند، باید از پشت میزشان بلند شوند و مشکلات نهاده ها را حل کنند و با مرغداران جلسه بگذارند و مشکلات آن را احصا کرده و تصمیماتی که اتخاذ می کنند با مشورت با مرغداران باشد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه با آمارسازی و عدد و رقم، نمی توان مرغ را وارد سبد خانوار کرد، متذکر شد: صنعت مرغداری و دیگر صنایع که با سفره مردم سروکار دارند را باید به دور از سیاسی کاری تقویت کرد و مانع سنگ اندازی جلوی تولیدکنندگان شد.

خروج از نسخه موبایل