سایت تحلیلی خبری روراستی

افتخارآفرینی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در دومین همایش بین‌المللی کنترل بیولوژیک کشاورزی

دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در دومین همایش بین‌المللی و یازدهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی موفق به کسب رتبه برتر شد.
به گزارش روراستی، دومین همایش بین‌المللی و یازدهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی به میزیانی دانشگاه جیرفت در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با ارائه سخنرانانی از اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، عراق و دانشگاه های مختلف ایران برگزار شد.
در این همایش دو روزه بیش از ۱۴۰ مقاله به‌صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد و در پایان با نظر کمیته داوران دو سخنرانی و پنج پوستر برتر انتخاب و معرفی شد. هر دو سخنرانی برتر منتخب این همایش متعلق به معصومه وطن‌خواه دانشجوی دکترای بیماری‌شناسی گیاهی، استاد راهنما؛ روح‌الله صابری ریسه و عباس اسماعیلی سرداری دانشجوی دکترای حشره‌شناسی کشاورزی، استاد راهنما؛ محمدامین جلالی از دانشکده کشاورزی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان است.
همچنین در بخش پوسترهای برتر نیز دو پوستر ریحانه ستاری‌نسب دانشجوی دکترای حشره‌شناسی کشاورزی، استاد راهنما؛ مهدی ضیاالدینی و سلما السادات ترابی دانشجوی کارشناسی ارشد بیماری‌شناسی گیاهی، استاد راهنما؛ اعظم زین‌الدینی از دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان انتخاب شدند

خروج از نسخه موبایل