سایت تحلیلی خبری روراستی

وقتی پُست های حساس در اختیار غیربومی ها قرار می گیرد

رفسنجان مهد مدیران توانمند و نخبگانی است که در همه زمینه ها در کشور حرف برای گفتن دارند، اما متاسفانه شاهد حضور نیروهای غیربومی در بعضی پست های حساس بویژه در مجتمع مس هستیم که بر این جایگاه به عنوان سکوی پرتاب به پست های بالاتر شرکت مس تکیه زده اند.

به گزارش روراستی، سالیان سال است که موضوع بومی گزینی در مدیریت ها بویژه در مجتمع مس رفسنجان فقط یک شعار است، چرا که در عمل به این مهم چیز دیگری می بینیم.

گاها دیده شده مدیر غیربومی که فاقد تخصص لازم نیز هست در یک مسند در مجتمع مس منافع آن شهر را نادیده گرفته و فقط به جایگاه خودش فکر می کند. جایگاه حساس و مهمی که بعضا از این جایگاه به پست های مدیریتی بالا در صنایع مس می رسند.

همان طور که امام جمعه محترم بارها بر بومی گزینی تاکید کردند و در خطبه های نماز جمعه ۲۱ اردیبهشت به شرح این موضوع پرداختند که مدیر و نیروی غیربومی چه هزینه هایی ازجمله ایاب و ذهاب، مسکن، دوری ار خانواده، تضاد فرهنگی اجتماعی با کارکنان آن مجموعه و شهر و خطرات مسیر را دارد، پرداختند.

رفسنجان مهد مدیران توانمند و نخبگانی است که در همه زمینه ها در کشور حرف برای گفتن دارند، بنابراین تا زمانی که نیروهای تحصیلکرده، کارآمد و متعهد و متخصص در شهرمان داریم چه ضرورتی دارد با وجود مسائل ذکرشده به دنبال نیرو از خارج از شهرستان بود.

خروج از نسخه موبایل