سایت تحلیلی خبری روراستی

مسوولان مس به تکالیف قانونی خود در برابر تیم فوتبال مس رفسنجان عمل کنند

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: مسوولان مس می‌بایست اهتمام لازم را جهت حل مشکلات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته باشند و به تکالیف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

به گزارش روراستی، حسین رمضانی‌زاده در حاشیه بازدید از تمرینات تیم فکتبال صنعت مس اظهار داشت: خوشحالیم که امسال تیم مس در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با ورود سرمربی جدید در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کرده و قطعا این موفقیت نتیجه کار تیمی و همکاری همه بازیکنان و کادر فنی بوده است.

رئیس دادگستری رفسنجان ادامه داد: این تیم متعلق به همه مردم رفسنجان است و با همه توان و پتانسیل شهرستان در کنار تیم خواهیم بود تا ان‌شاءالله شاهد صعود این تیم در رقابت‌های جام حذفی باشیم.

رمضانی.زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حضور تیم مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در شهرستان از جمله ساخت و تجهیز ورزشگاه دارای استانداردهای لازم همراه با تلاش و زحمت و صرف هزینه بوده، بنابراین مسوولان مس می‌بایست اهتمام لازم را جهت حل مشکلات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته باشند و به تکالیف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

خروج از نسخه موبایل