سایت تحلیلی خبری روراستی

۴ طرح عمرانی در روستای همت آباد آگاه رفسنجان کلنگ زنی و افتتاح شد

Lavc58.54.100

  1. به مناسبت عید سعیدغدیر خم با حضور مسئولین در روستای همت آباد آگاه رفسنجان ۴ پروژه عمرانی با اعتبار جمعا حدود ۲۰۰ میلیارد‌ ریال از محل بودجه دهیاری کلنگ زنی افتتاح شد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان با حضور مهندس حسین رضایی، مهندس علی محمدی بهجت بخشدار مرکزی و جمعی از مردم و مسیولین روستای ۳ هزار نفری همت آباد آگاه یک طرح افتتاح و آغاز عملیات اجرای سه طرح دیگر آغاز شد.

محمد یزدی زاده دهیار همت آباد آگاه رفسنجان‌ در این آئین اظهار کرد: طرح مورد افتتاح در این روز، پارک شورا بود که با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.

وی افزود: در این پارک سنگفرش، کف سازی، نورپردازی، تجهیز به وسایل بازی و نیز کشت درختان شمشاد صورت گرفته است.

یزدی زاده عنوان کرد: طرح دیگر هم آغاز عملیات اجرایی حرم شهدای این خطه است که قرار است در مساحت ۳۵۰ متر مربع زیربنا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از سوی دهیاری احداث شود.

وی در توضیح طرح دیگر تصریح کرد: عملیات احداث بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری حومه غربی هم آغاز شد که این مجموعه هم با بودجه ۱۲۰ میلیارد‌ ریال احداث می شود و ۴۰ تا ۵۰ نفر به طور مستقیم به کار خواهد گرفت.

یزدی زاده خاطرنشان کرد: به نوعی این طرح خودکفایی است و برای دهیاری و روستا درآمدزایی دارد ضمن اینکه بخش های این مجموعه تفریحی و گردشگری هم شامل کافی شاپ، فضای بازی، موزه مردم شناسی و آتلیه عکاسی خواهد شد.

وی گفت: طرح دیگر که مورد کلنگ زنی قرار گرفت شبیه سازی خیابان شهید رضایی به شکل بین الحرمین است که در محرم امسال با نصب ۵۴ تیر برق روشنایی به طول ۴۰۰ متر بهره برداری می شود.

 

خروج از نسخه موبایل