سایت تحلیلی خبری روراستی

رفسنجان قطب صنایع بسته‌بندی کشور می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: دبیرخانه صنایع بسته‌بندی در رفسنجان دایر می‌شود و رفسنجان قطب صنایع بسته‌بندی کشور خواهد شد.

به گزارش روراستی، مجید حجت ظهر امروز در نشست خبری به‌مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: اتاق بازرگانی محلی برای رفع دغدغه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است و در کنار سایر فعالیت‌ها، اشتغال یک موضوع مهم است که اتاق دنبال می‌کنند.

وی به فعالیت‌های جانبی اتاق رفسنجان پرداخت و برگزاری رویداد بسته‌بندی و صنایع خلاق، رویداد اریبهشت تئاتر، رویداد بسته‌بندی و دیگر فعالیت‌ها اشاره داشت و گفت: روز چهارشنبه دبیرخانه رویداد بسته‌بندی در اتاق بازرگانی افتتاح می‌شود و در پی آن هستیم هاب بسته‌بندی کشور شویم و از تمام ظرفیت‌هایی که داریم با استفاده از طراحان و افراد دارای خلاقیت این کار را پیش ببریم.

حجت پیگیری تاسیس شرکت ایرلاین و خرید هواپیما را در دستور کار اتاق رفسنجان دانست و بیان داشت: با ارتباطی که با شرکت‌های خارجی گرفتیم این موضوع شدنی‌ست و هم در حوزه گردشگری و هم آوازه شهرستان موثر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: رفسنجان همیشه رتبه اول تولید پسته دنیا را داشته است که متاسفانه با توجه به وضعیت منابع آبی و شرایط اقلیمی رتبه سوم هستیم.

حجت خاطرنشان کرد: امسال تولید محصول آمریکا به ۳۰۰ هزار تن رسیده که مصرف داخلی و کشورهای وایسته بخ آن است امسال می‌توانیم بازار خوبی با رفع موانع داخلی ایجاد کنیم.

پیش‌بینی می‌شود امسال ایران ۲۰۰ هزار تن پسته برداشت کند.

خروج از نسخه موبایل