سایت تحلیلی خبری روراستی

علت گرما در بیمارستان رفسنجان چه بود؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمبود و نبود آب برای کارکردن سیستم خنک کننده بیمارستان را علت گرمی بیمارستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مخزن بیمارستان با تانکر آب می شود.

به گزارش روراستی، در پی مطالبات مردمی مبنی بر گرمی بیمارستان و مشکلات برای بیماران و همراهان آنان، محمدی شاهرخی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به دلیل نبود آب، در روزهای اخیر با تانکر مخزن بیمارستان آبگیری شد و وسایل خنک کننده را راه انداختیم.

وی با بیان اینکه مخزن ۳۶۰ هزار لیتر گنجایش دارد و در شبانه روز ۳۰ هزار لیتر مصرف آب بیمارستان است، گفت: چیلر بروزترین سیستم خنک کننده در ساختمان هاست و برای کارکردن و خنک کردن نیاز به آب دارد زمانی که آب نداشته باشد مانند کولر آبی باد گرم می زند و مشکلاتی بوجود می آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در سایت دانشگاه هم آب نیست و با تانکر آبرسانی می شود و از نظر آب در مضیقه هستیم اما هرطور شده تامین و نمی گذاریم مشکلی برای مردم بوجود آید.

وی خاطرنشان کرد: عصر امروز دوباره تاکید کردیم آب تامین شود تا مخزن پر گردد و نگذارند آب تمام شود تا گرما بر بیمارستان حاکم نشود.

خروج از نسخه موبایل