سایت تحلیلی خبری روراستی

خیر رفسنجانی، یک دستگاه افتالموسکوپ را به بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) اهدا کرد

Lavc58.54.100

خیر رفسنجانی، یک دستگاه افتالموسکوپ را به بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) اهدا کرد.

به گزارش روراستی، در یک اقدام خیرخواهانه، دستگاه افتالموسکوپ ویژه معاینه چشم نوزادان نارس به همت خیّر نیکوکار رفسنجانی، مهدی اسماعیلی، طی مراسمی به بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اهداء شد.

این مراسم با حضور معاون درمان، رئیس مجمع خیرین دانشگاه، رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان و جمعی دیگر از مسئولین دانشگاه در محل دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد.

دکتر سید محمدابراهیم پورحسینی رئیس بیمارستان در این مراسم ضمن تقدیر از مهدی اسماعیلی خیر بزرگوار، به بیان اهمیت و کارایی این دستگاه پرداخت و تصریح کرد: با استفاده از افتالموسکوپ، معاینه چشم نوزادان نارس به‌طور سریع و دقیق انجام می‌شود، که این امر به جلوگیری از نابینایی در آینده کمک شایانی می‌کند.

وی همچنین به مشکلات موجود در فرآیند معاینه نوزادان و اعزام آنها به کرمان اشاره کرد و افزود: در گذشته ماهیانه ۲۵ الی ۳۰ نوزاد جهت معاینه چشم به کرمان اعزام می شدند که حداقل ۳ یا ۴ بار خانواده نوزاد برای تکمیل درمان باید این مسیر را طی می کردند که مستلزم هزینه، خطر راه و دیگر موارد بود.

رئیس بیمارستان افزود: اکنون با اقدام خیرخواهانه خیر رفسنجانی مهدی اسماعیلی بهترین نوع دستگاه خریداری شده و آماده ارائه خدمات بهتری به شهروندان رفسنجانی است.

گفتنی است؛ مهدی اسماعیلی این دستگاه را به نیابت از فرزند مرحومشان «محسن اسماعیلی» به بیمارستان اهدا کردند.

در پایان این مراسم، مسئولین دانشگاه و بیمارستان با اهدای لوح سپاس از این خیّر نیکوکار قدردانی کردند.

خروج از نسخه موبایل