سایت تحلیلی خبری روراستی

آزمون استخدامی مس ۶ ماهی یکبار برگزار می شود

Lavc58.54.100

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از برگزاری آزمون استخدامی مس خبر داد.

به گزارش روراستی، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در شورای اداری از برگزاری آزمون استخدامی مجتمع مس شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین موضوع دغدغه مند در شهرستان اشتغال است، عدم ایمنی هابه عدم نیروی متخصص یا کمبود نیرو بر می گردد لذا با بررسی ها و شناسایی این موضوع و پیگیری های متعدد با شرکت مس در تهران قرار است با برگزاری آزمون استخدام عده ای را جذب کنیم.

اصغر صالحی بیان کرد: برای رفع کمبود نیروی انسانی در مجتمع امیدواریم هر ۶ ماهی یکبار آزمون می گیریم.

وی افزود: در جمع نیروهای انسانی مجتمع مس، کمتر نیروی متخصص داریم و در ۱.۵ سال گذشته بررسی ها نشان داد که ما ۱۵۰۰راننده ماشین سنگین تراک نیاز داریم که در رفسنجان نداریم و مجبور شدیم از شهرستانهای دیگر آوردیم.

صالحی با بیان اینکه کار اصلی مجتمع مس سرچشمه تولید و توسعه است تصریح کرد: برای صدور گواهی نامه تراک و پایه یک مجتمع مس نمیتواند کاری انجام دهد اما برای برگزاری دوره های آموزشی حمایت گری خواهیم کرد تا نیروهای بومی آموزش دیده را جذب کنیم لذا نهاد بیرونی تعلیم دهد ما از لحاظ پشتیبانی دوره ها و برگزاری آزمون و جذب حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای ادامه پروژه تصفیه خانه آب رفسنجان نیز قرار شد در مرحله اول ۵ هزار میلیارد ریال توسط شرکت مس تامین شود و به زودی استارت کار زده خواهد شد و اتمام پروژه مطالبه عمومی است و ما هم حمایت خواهیم کرد.

صالحی گفت: برای اجرای فاضلاب شهری نیز کارهای مناقصه انجام شده و پیمانکار هم مشخص گردیده که امیدواریم تا پایان سال جاری آغاز شود.

وی در خصوص کمپ ماده ۱۶ هم افزود: پیگیر هستیم و مکان را گرفتیم و به زودی تحویل متولیان امر جهت بهره وری خواهیم داد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در خصوص ایمنی هم گفت: متاسفانه از ابتدای امسال اتفاقات متاثرکننده شنیدیم و از فوت پنج نفر از همکاران زحمت‌کشان بر اثر حادثه نگران شدیم.

وی ادامه داد: از لحاظ تجهیزات، هم در مجتمع مس کمبود داریم که دستور خرید و تجیهز ۲۸ دستگاه ماشین لیفتراک و وارد کردن به مجتمع را دریافت کردیم.

 

خروج از نسخه موبایل