سایت تحلیلی خبری روراستی

در سفرنامه کربلا می خوانیم/ اگر هر یک از آن ها سنگی بر داعشی ها بزند داعش دفن خواهد شد

 پیاده روی میلیونی زائران در اربعین اباعبدالله الحسین(ع) پر شور تر از سال های گذشته برگزار شد وعاشقان زیادی با پای پیاده مسیر های دهها کیلومتری را طی نمودند تا به بین الحرمین برسند وبه عشق آقا ومولایمان بر سروسینه بزنند.

به گزارش خبرنگار روراستی در بین راه مسافری از لبنان می گفت: “آمدم به عشق امام حسین”،او که تاکنون سه بار در این هنگامه پر از عشق شرکت کرده بود از سفرش به مشهدالرضا می گوید؛ و در بین سخنانش رهبر انقلاب اسلامی ایران را ضعیم خواند و گفت: او راس همه است وبرای سرنگونی اسراییل همه باید از او خط بگیریم.

قاسم از آذربایجان ابراز داشت: تا به حال سه بار پیاده به کربلا آمده ام واحساسم را نمی توانم بیان کنم قاسم می گفت”حرارت حسین در قلب ماست “واشکی از چشمانش جاری شد که از تب عشقی که از مولایمان در سینه داشت حکایت می کرد.

زایری برای پنجمین بار از پاکستان آمده بود؛ و مازندران همیشه سبز ایران هم زوارانی در این سفر داشت.

آرزوی این خانواده فریدونکناری ظهور امام زمان(عج)، برآورده شدن حوایج مردم وسپس عاقبت به خیری فرزندانشان بود.

در بین راه قرآن هایی به مسافران اهدا می شد که روی آن ها برچسب زده بودند یکی از افرادی که مسئول توزیع این قرآن ها بود گفت: این قرآن ها بین 302نفر توزیع می شود که یک ختم قرآن برای سلامتی امام زمان می شود ویادگاری از کربلا خواهند بود تا اربعین بعدی در دل ها بماند.

از جنوب ایران نیز عاشقی آمده بود که می گفت”امسال عاشقان آقا بیشتر از هرسال موفق به حضور شده اند و اگر هر یک از آن ها سنگی بر داعشی ها بزند داعش دفن خواهد شد و برای همیشه نابود می شود.

محمدی هم از شهر امام مهربانی ها مشهد مقدس آمده بود وخود را همسفر کاروان عشقی معرفی کرد که تا قیامت در حرکت خواهد بود.

مجتبی بمانی که از خمینی شهر استان اصفهان همسفر ما بود ششمین بارش بود که در این حرکت معنوی شرکت داشت و زهرا نعمت اللهی هم از ارسنجان استان فارس شوق دیدار ضریح شش گوشه اباعبدالله را مایه رفع سختی راه می خواند و از حضور میلیونی زائران به وجد آمده بود.

یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس در این سفر مرا به سمت خود کشاند تا جویا شوم چه چیز باعث شده با این حال واحوال پیاده به کربلا مشرف شود که او چنین پاسخ داد”عشق حسین ما را به این وادی کشانده”احمد پور که از تبریز آمده بود پنج بار تاکنون موفق به زیارت کربلا شده بود و اولین بار پیاده می آمد.

میرجوادی از اراک،فتحیان از ارومیه،جوکار از قم، و افراد زیادی همسفر ما بودند تا در بر دوست ماوا بگیرند.

واین عشق وشور حسینی واین سفر با پای پیاده به سمت کوی دوست تا قیام قیامت ادامه خواهد داشت .

خروج از نسخه موبایل