سایت تحلیلی خبری روراستی

پروژه آبرسانی به سعادت آباد رفسنجان افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر پروژه آبرسانی به سعادت آباد رفسنجان با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روراستی، در این آیین فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان و جمعی از مسئولین و اهالی این محله حضور داشتند.

مهندس چرخ انداز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان در توضیح این طرح اظهار کرد: این دهستان جمعیتی بالغ بر ۳۳۰۰ نفر دارد که در ایام مختلف سال به ویژه تابستان ها با تنش آبی مواجه بودند.

وی افزود: برای رفع تنش آبی این اهالی امسال شبکه داخلی را با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال اجرا کردیم.

چرخ انداز بیان کرد: خطوط انتقال آب به متراژ ۶ کیلومتر به سعادت آباد هم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

 

 

خروج از نسخه موبایل