سایت تحلیلی خبری روراستی

تساوی نونهالان مس با فولاد در خانه

Lavc58.54.100

تیم نونهالان مس رفسنجان در مصاف با فولاد هرمزگان به تساوی رسید.

به گزارش روراستی، عصر امروز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر نونهالان، مس رفسنجان در خانه میزبان فولاد هرمزگان بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

امیر محمد میرزایی و امیر مهدی فاتحی دو گلزن مسی‌ها در این دیدار بودند.

 

خروج از نسخه موبایل