تیم نونهالان مس رفسنجان در مصاف با فولاد هرمزگان به تساوی رسید.
به گزارش روراستی، عصر امروز در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر نونهالان، مس رفسنجان در خانه میزبان فولاد هرمزگان بود که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
امیر محمد میرزایی و امیر مهدی فاتحی دو گلزن مسیها در این دیدار بودند.
