سایت تحلیلی خبری روراستی

عماد محمدی مدیرکل صدا و سیمای کرمان شد

عماد محمدی از نیروهای باسابقه صدا و سیمای مرکز استان کرمان به‌عنوان مدیرکل این مجموعه انتخاب شد.

به گزارش روراستی، آیین معارفه «عماد محمدی» به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تا ساعتی دیگر با حضور مسؤولان کشوری و استانی در محل سالن شهید رئیسی استانداری برگزار می‌شود و از علیرمضانی مدیرکل سابق این مجموعه هم تجلیل به‌عمل می‌آید.

از سوابق «عماد محمدی» می‌توان به معاون سیما، معاون برنامه‌ریزی و نظارت، مدیر پخش و و تأمین برنامه صدا و سیمای مرکز کرمان و مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان و مدیر تولید و پخش معاونت خبر صدا و سیمای مرکز خوزستان اشاره کرد.

گویندگی و اجرا در رادیو و تلویزیون کشوری و استانی از سال ۷۹ تاکنون و تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های اجتماعی، سیاسی و مذهبی از دیگر سوابق کاری محمدی به‌شمار می‌رود.

خروج از نسخه موبایل