سایت تحلیلی خبری روراستی

تکرار بی برنامه‌گی های مسئولان رفسنجان در ساماندهی کارگران فصلی

بی برنامه‌گی های مسئولان رفسنجان در ساماندهی کارگران فصلی باعث ناراحتی این قشر زحمتکش نیز شده به طوری که خود آنها هم از اینکه در شهر بدون مکان مناسب پرسه می زنند و احساس مزاحمت برای شهروندان دارند خجالت می کشند.

به گزارش روراستی، در حالی که به فصل برداشت پسته ها رسیدیم، متاسفانه بی برنامه گی مسئولان این شهر در ایجاد محل اسکان کارگران فصلی تمامی ندارد و کارگران خودشان از این وضعیت معذب هستند که حضورشان در نقاط شهر باعث ناراحتی خانواده ها به ویژه بانوان شده است.

ای کاش مسئولان این شهر بجای شرکت در مراسمات و برنامه هایی که اولویت نیستند، از یک ماه قبل ار فصل برداشت پسته‌ها به فکر ساماندهی کارگران فصلی که از نقاط دیگر کشور به این شهر می آیند بودند.

خروج از نسخه موبایل