سایت تحلیلی خبری روراستی

افتتاح یک واحد تولیدی داروی گیاهی با حضور وزیر صمت در رفسنجان

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کارخانه مام دارو در رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کارخانه مام دارو در رفسنجان افتتاح شد.

منصور درتاج رئیس اداره صمت رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به میمنیت دهه فجر طرح‌های قابل‌توجهی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: در رفسنجان ۲۲۰ واحد صنعتی، بالغ بر ۱۰۰ معدن، ۲۱ هزار واحد صنفی و ۳ هزار واحد کارگاهی در کنار کشاورزی یکی از قطب‌های صنعت و معدن در بهشت معادن ایران هستیم.

درتاج افزود: کارخانه مام دارو در راستای تولید دارو و بر پایه ۱۰۰ درصد گیاهی و تخصصی بیماری پسوریازیس ایجاد شده و امیدواریم در راستای توسعه اقتصادی شهرستات گام موثری برداریم.

خروج از نسخه موبایل