معاون امنیتی انتظامی استاندار کرمان از تهاجم دشمن آمریکایی- صهیونیستی به فرودگاه کرمان خبر داد.
به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، رحمان جلالی با اعلام این خبر عنوان کرد: در پی این حمله به بخشی از فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان آسیب وارد شده است که تیمهای آتشنشانی و امدادرسانی در حال اطفای حریق میباشند.
وی با اشاره به اینکه شرایط تحت کنترل است، افزود: در این تهاجم دو فروند هواپیمای مستعمل مورد اصابت قرار گرفته است.
