سایت تحلیلی خبری روراستی

رفسنجان چهارشنبه‌سوری را بی‌حادثه پشت سر گذاشت  

شب چهارشنبه‌سوری امسال در رفسنجان بدون هیچ‌گونه حادثه یا مأموریت اورژانسی سپری شد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی اورژانس رفسنجان، دکتر سید محسن مرتضوی، سرپرست مرکز اورژانس شهرستان، ضمن قدردانی از همکاران و شهروندان گفت: همکاری مردم و رعایت نکات ایمنی، آرامش و سلامت را در این شب رقم زد.

وی همچنین بر اهمیت *ارتقای فرهنگ ایمنی در خانواده‌ها* تأکید کرد و افزود: مشارکت و مسئولیت‌پذیری شهروندان نقش مهمی در کاهش خطرات و حفظ سلامت عمومی دارد.

خروج از نسخه موبایل