سایت تحلیلی خبری روراستی

سه خانه جوان در رفسنجان افتتاح شد + عکس


به گزارش ” روراستی ” مشاور استاندار کرمان در حوزه جوانان عصر امروز سه شنبه در این آیین با اشاره به این که برای اولین بار در کشور چهار خانه جوان در شهرستان رفسنجان ایجاد شد گفت: این دفاتر از شاخصه های مهم در این مناطق به شمار می آیند زیرا استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی و … می تواند در رشد و توسعه منطقه موثر باشد و هم چنین مشارکت جوانان و نیروی شاد و سرزنده می تواند جامعه را به سمت پویایی برساند.
وی تصریح کرد: اولین خانه مشاورین جوان نیز در کشور از دو سال گذشته در محل فرمانداری رفسنجان فعالیت خود را آغاز کرده و می توان گفت این ایده از ایده هایی است که قطعا در راستای موفقیت های جوانان قدم بر می دارد.
صفریان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در دیگر مناطق استان کرمان چنین دفاتری راه اندازی کنیم و جوانان را در امور مختلف شرکت دهیم.
وی بیان کرد: در این مناطق برنامه هایی از جمله دوره های آموزشی، نشست های فرهنگی و دینی، خدمات مشاوره ای و خدمات ورزشی به جوانان می توان برگزار کرد و نشاط و شادابی را به قشر جوان هدیه کرد این قشر در جامعه ای که آسیب های اجتماعی وجود دارد و دشمن هم در کمین تخریب نیروی جوان است، اگر مکانی داشته باشند تا نظرات خود را در راستای اعتلای فرهنگ دینی و رشد و توسعه شهر ارائه دهند چه بسا منطقه پویایی را به دست میاورد.
مراکز افتتاح شده در واقع نمایندگی های مجمع مشاوران جوان در سه بخش کشکوییه نوق و فردوس خواهند بود .
وجود این نمایندگی ها امکان تمرکززدایی و توسعه فعالیت های مجمع را فراهم خواهد کرد و شرایطی را بوجود خواهد آورد که ما بتوانیم ارتباطاتمان را با جوانان در سطح شهرستان ارتقا بدهیم .
ضمن تشکر از حمایت های فرماندار رفسنجان و پیگیری های بخشداران مشاوران بخشداران و نمایندگان مجمع در سه بخش را به شرح زیر معرفی می شوند
محسن محبی بخش فردوس
حسین شریفی بخش نوق
جاسم عزیزی بخش کشکوییه

 

خروج از نسخه موبایل