سه خانه جوان در رفسنجان افتتاح شد + عکس

  • شناسه خبر: 27055
سه خانه جوان در رفسنجان افتتاح شد + عکس

با حضور مدیر کل ثبت احوال استان کرمان، مشاور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان سه خانه جوان در بخش های فردوس، کشکوئیه و نوق رفسنجان به بهره برداری رسید.


به گزارش ” روراستی ” مشاور استاندار کرمان در حوزه جوانان عصر امروز سه شنبه در این آیین با اشاره به این که برای اولین بار در کشور چهار خانه جوان در شهرستان رفسنجان ایجاد شد گفت: این دفاتر از شاخصه های مهم در این مناطق به شمار می آیند زیرا استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی و … می تواند در رشد و توسعه منطقه موثر باشد و هم چنین مشارکت جوانان و نیروی شاد و سرزنده می تواند جامعه را به سمت پویایی برساند.
وی تصریح کرد: اولین خانه مشاورین جوان نیز در کشور از دو سال گذشته در محل فرمانداری رفسنجان فعالیت خود را آغاز کرده و می توان گفت این ایده از ایده هایی است که قطعا در راستای موفقیت های جوانان قدم بر می دارد.
صفریان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در دیگر مناطق استان کرمان چنین دفاتری راه اندازی کنیم و جوانان را در امور مختلف شرکت دهیم.
وی بیان کرد: در این مناطق برنامه هایی از جمله دوره های آموزشی، نشست های فرهنگی و دینی، خدمات مشاوره ای و خدمات ورزشی به جوانان می توان برگزار کرد و نشاط و شادابی را به قشر جوان هدیه کرد این قشر در جامعه ای که آسیب های اجتماعی وجود دارد و دشمن هم در کمین تخریب نیروی جوان است، اگر مکانی داشته باشند تا نظرات خود را در راستای اعتلای فرهنگ دینی و رشد و توسعه شهر ارائه دهند چه بسا منطقه پویایی را به دست میاورد.
مراکز افتتاح شده در واقع نمایندگی های مجمع مشاوران جوان در سه بخش کشکوییه نوق و فردوس خواهند بود .
وجود این نمایندگی ها امکان تمرکززدایی و توسعه فعالیت های مجمع را فراهم خواهد کرد و شرایطی را بوجود خواهد آورد که ما بتوانیم ارتباطاتمان را با جوانان در سطح شهرستان ارتقا بدهیم .
ضمن تشکر از حمایت های فرماندار رفسنجان و پیگیری های بخشداران مشاوران بخشداران و نمایندگان مجمع در سه بخش را به شرح زیر معرفی می شوند
محسن محبی بخش فردوس
حسین شریفی بخش نوق
جاسم عزیزی بخش کشکوییه

 

img_0148 img_0155 img_0092 img_0087 img_0041

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، خانه ،جوان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بابک

    فقط می خواهند بگن ما اینجور کاری کردیم و گرنه تا حالا چه کار مثبتی برای شهر انجام دادن اصلا رزومه خود این دوستان چی هست؟

    شهروند

    وزارت ورزش و جوانان نقشش چیه در این خانه های جوان؟؟؟؟

    شهروند رفسنجان

    خوبه فقط امیدوارم محلی برای رفاقت های دختر و پسر و سیاسی بازیها نشوند چون در گذشته سابقه داشته…

    محمود

    باید مساجد پایگاه و خانه جوان باشد که متاسفانه ....امیدوارم به این سمت برویم.

    محمد

    سلام خداقوت و خسته نباشند الان خیلی از هیات های مذهبی رفسنجان را جوانان اداره میکنند و این هیات ها شده پایگاهی برای جوانان و نوجوانان امیدوارم تدبیری اندیشیده شود تا با هکاری خانه جوان و این مجموعه های مذهبی و فرهنگی از ظرفیت فعال نشده این هیات ها و جوانان به نحو احسن و در راستای اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی استفاده شود.

    شهروند رفسنجان

    خوبه فقط امیدوارم محلی برای رفاقت های دختر و پس و سیاسی بازیها نشوند چون در گذشته سابقه داشته...