سایت تحلیلی خبری روراستی

حرکت های اخیر در دانشگاه ولیعصر قابل قبول نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: هیچکدام از مسئولان دانشگاه در برابر رعایت نکردن خطوط قرمز نظام عکس‌العملی نشان ندادند و این حرکت قابل قبول نیست.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضا‌نی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص مراسم انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) برای دانشجویان جدیدالورود و نمایش عکس و توزیع متن سخنرانی‌های فتنه‌گران ممنوع‌التصویر اظهار داشت: در کل مجمو‌عه‌های دولتی مانند دانشگاه و حتی غیردولتی متعلق به نظام باید خط قرمزهای نظام را رعایت کنند.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: یکی از این خطوط قرمز توجه به موضوع ممنوع‌التصویری اشخاص است به ویژه کسانی مانند محمدخاتمی و میرحسین موسوی که در فتنه ۸۸ آتش‌افروزی می‌کردند و هزینه‌های گزافی را برای نظام به بار آوردند.

وی تصریح کرد: رئیس دانشگاه که در جلسه حاضر بود باید به این مسأله توجه می‌کرد در صورتی که نه او و نه معاون فرهنگی و حراست دانشگاه توجه نکردند که باید پاسخگو باشند.

رمضانی‌پور ادامه داد: زمانی که این حرکت‌ها صورت می‌گرفت مسئول دانشگاه نمی‌بایست اجازه دهد، شنیده شده حتی صوت این افراد فتنه‌گر هم پخش شده که نشان می‌دهد رضایت و همپایی مجموعه هیأت‌رئیسه دانشگاه را همراه داشته است.

وی تأکید کرد: این کار از نظر ما محکوم است ایجاد فتنه در یک مجموعه آموزشی آن هم به نام حضرت ولیعصر(عج) که چندین‌بار هم در این دوره هم دوره مسئولیت قبلی صورت می‌گیرد، نشان از انفعال برخی مجموعه این دانشگاه است که اجازه چنین کارهایی می‌دهند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: درست است دانشجو باید انتقاد کند، مطالبه داشته باشد و سؤال کند اما در رابطه با هیچ فردی حرکت تندروانه نباید انجام شود.

وی با اشاره به ایجاد نمایشگاهی که در این مراسم برگزار شده بود، متذکر شد: هیچکدام از مسئولان دانشگاه عکس‌العملی نشان ندادند و این حرکت قابل قبول نیست، مسئول دانشگاه باید در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این خصوص پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل