سایت تحلیلی خبری روراستی

سه راهی عبدالله‌آباد مسدود می‌شود/شهرداری کار را شروع کند

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان گفت: سه راهی عبدالله آباد هفته جاری مسدود می شود.

به گزارش روراستی، محمدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: دوربین‌های محورهای مواصلاتی راه‌اندازی شده و لکه‌گیری و درزگیری راه‌های روستایی و اصلی انجام شده و بعضی راه‌ها در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان بیان داشت: رفع نقطه حادثه‌خیز شریف‌آباد ۸۰ درصد انجام شده و سه راهی جعفرآباد زیرسازی توسط بخشداری و آسفالت توسط شهرداری باید انجام شود و طرح ایمن‌سازی و خط‌کشی این محدوده توسط راهداری انجام می‌شود.

محمدی ابراز داشت: برای سه راه عبدالله‌آباد تصمیم گرفته شده که این هفته مسدود شود و شهرداری هم بنری بزند شروع به‌کار خود را اعلام کنند که مردم نروند جای دیگر گارد باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری اصلاح شیب شیروانی ده کیلومتر محور رفسنجان کرمان از روستای ناصریه تا پل الماس را انجام می‌دهیم.

محمدی از تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها خبر داد و گفت: ایمن‌سازی پلیس راه رفسنجان در دستور کار است که در خردادماه کار انجام می‌شود.

وی متذکر شد: راه روستایی سیدجلال‌الدین‌اشرف به سنگ سیریز وضعیت خیلی نامناسبی دارد که لکه‌گیری دیگر جوابگو نیست و نیازمند روکش این جاده مواصلاتی که تردد زیادی هم دارد، هستیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل