رئیس راهداری رفسنجان مطرح کرد:

سه راهی عبدالله‌آباد مسدود می‌شود/شهرداری کار را شروع کند

  • شناسه خبر: 54639
سه راهی عبدالله‌آباد مسدود می‌شود/شهرداری کار را شروع کند

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان گفت: سه راهی عبدالله آباد هفته جاری مسدود می شود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان گفت: سه راهی عبدالله آباد هفته جاری مسدود می شود.

به گزارش روراستی، محمدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: دوربین‌های محورهای مواصلاتی راه‌اندازی شده و لکه‌گیری و درزگیری راه‌های روستایی و اصلی انجام شده و بعضی راه‌ها در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رفسنجان بیان داشت: رفع نقطه حادثه‌خیز شریف‌آباد ۸۰ درصد انجام شده و سه راهی جعفرآباد زیرسازی توسط بخشداری و آسفالت توسط شهرداری باید انجام شود و طرح ایمن‌سازی و خط‌کشی این محدوده توسط راهداری انجام می‌شود.

محمدی ابراز داشت: برای سه راه عبدالله‌آباد تصمیم گرفته شده که این هفته مسدود شود و شهرداری هم بنری بزند شروع به‌کار خود را اعلام کنند که مردم نروند جای دیگر گارد باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: سال جاری اصلاح شیب شیروانی ده کیلومتر محور رفسنجان کرمان از روستای ناصریه تا پل الماس را انجام می‌دهیم.

محمدی از تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها خبر داد و گفت: ایمن‌سازی پلیس راه رفسنجان در دستور کار است که در خردادماه کار انجام می‌شود.

وی متذکر شد: راه روستایی سیدجلال‌الدین‌اشرف به سنگ سیریز وضعیت خیلی نامناسبی دارد که لکه‌گیری دیگر جوابگو نیست و نیازمند روکش این جاده مواصلاتی که تردد زیادی هم دارد، هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
راهداری رفسنجان شهرداری عبدالله آباد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسن

    سلام لطف کلید از مسوولین اداره راه بپرسید تاکی باید تریلی های حامل سوخت و غیره از داخل شهر تردد کنند.مگه ی کمربندی درست کردن چندسال وقت میبره که الان نزدیک بیست سالی که جاده رفسنجان زرند باز شده هنوز کمربندی نزدن

    شهروند

    شما رو به خدا فکری برای جاده عباس آباد حاجی و حمیدآباد و همچنین جاده رفسنجان به زرند مخصوصا تا داوران بردارید