سایت تحلیلی خبری روراستی

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد+تصاویر

با تکریم حجت الاسلام روحی فر، حجت الاسلام محمد حسنی به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام موسی نورس در مراسم تکریم و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان اظهار داشت: ازویژگی‌هایی که پیامبر (ص) داشتند و باید به آن توجه کنیم کتمان سر است که شامل خیلی از مسائل می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: امروز در فضای مجازی اسرار مردم فاش می‌شود و آبروی افراد به راحتی ریخته می‌‌شود و از این فضا بهره‌برداری سوء می‌شود که این دور از شرع و اسلام است.

وی مدارا با مردم را از ویژگی‌هایی دانست که باید از پیامبر ارث ببریم و افزود: در رفتار فردی و اجتماعی باید این ویژگی را حفظ کنیم. پیامبر با اخلاق خوش خود مردم را به اسلام جذب کرد و مردم عاشق پیامبر (ص) شدند و جان خود را فدای او کردند که در انقلاب ما هم امام (ره) و مقام معظم رهبری و بزرگان ما با آن اخلاق خوب و نیک که داشتند مردم پشت سرشان بودند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان با گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: وی شخصیت مردمی بود و مردم نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشورها به او علاقه‌مند بودند و اسوه و الگو شد.

نورس بیان داشت: یکی از ویژگی‌های نمونه نیروی انتظامی برخورد حکیمانه و درست با مردم است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، برخورد حکیمانه راهنمایی درست و انجام درست کار مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز دو چهره از دو پلیس در جهان خود را نمایش می‌دهد؛ پلیس مکتب اسلام و اهل‌بیت و پلیس آمریکا و مکتب استکبار، ادامه داد: این دو چهره امروز در صحنه و فضای مجازی و همه جا رخ تابانده، عزت و اقتدار تنها در این نیست که با همه امکانات و تجهیزات با مردم برخورد خشن انجام شود و زانو بر گلوی شهروندی قرار گیرد و به قتل برساند.

نورس گفت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد حتی در صحنه‌های اغتشاشات خیابانی وجهه قابل قبولی از خود ارائه دهد و فضا را به دست دشمنان ندهد که بتواند کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در استان کرمان در  وقایعی از جمله سیل و مشکلات دیگری که پیش آمد جزء اولین گروه‌های کمک‌رسان به مردم بودند، افزود: نیروی انتظامی در مناطق محروم کمک‌های زیادی به مردم کرد و این پلیسی‌ست که در مکتب اسلام تربیت شده و در راس آن یک مجتهد و عالم دینی مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد که مایه افتخار نیروهای مسلح ما است که در کنار مردم هستند و هر جا مشکلی پیش می‌آید نیروهای مسلح اولین‌ها هستند که در خدمت مردم هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان ادامه داد: امروز مایه سرافرازی همه ما است که نیروهای مسلح مورد عنایت مردم و مقام معظم رهبری هستند، خدمات طاقت‌فرسایی انجام می‌دهند، مکتب اهل بیت مکتبی‌ست که امروز در جهان حرف اول را می‌زند.

وی ابراز داشت: مردم، بالاترین سرمایه‌ای هستند که پای نظام ایستادند و باید حمایت شوند و با آنها با رأفت برخورد شود.

نورس بیان کرد: صبرکردن در برابر مشکلات و سختی‌ها دیگر ویژگی‌ سنت الهی‌ست، صبرکردن یعنی با استقامت و حرکت به جلو باشیم. آن‌چه از ولی و امام جامعه خودمان باید به عنوان آویزه گوش قرار دهیم و به آن عمل کنیم این است که با فکر و اندیشه سختی‌ها و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: امروز استقامت ملت ایران زبان‌زد شده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان سرآمد بوده و حرف‌ها برای گفتن دارد، امروز ما با قدرت و توانایی که به دست آوردیم توانستیم تمام نقشه‌های آمریکا را در جهان به ویژه خاورمیانه نقش برآب کنیم.

شایان ذکر است: با تکریم حجت‌الاسلام علیرضا روحی‌فر، حجت‌الاسلام محمد حسنی به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل