با حضور مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان؛

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد+تصاویر

  • شناسه خبر: 55076
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد+تصاویر

با تکریم حجت الاسلام روحی فر، حجت الاسلام محمد حسنی به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد.

با تکریم حجت الاسلام روحی فر، حجت الاسلام محمد حسنی به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام موسی نورس در مراسم تکریم و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان اظهار داشت: ازویژگی‌هایی که پیامبر (ص) داشتند و باید به آن توجه کنیم کتمان سر است که شامل خیلی از مسائل می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: امروز در فضای مجازی اسرار مردم فاش می‌شود و آبروی افراد به راحتی ریخته می‌‌شود و از این فضا بهره‌برداری سوء می‌شود که این دور از شرع و اسلام است.

وی مدارا با مردم را از ویژگی‌هایی دانست که باید از پیامبر ارث ببریم و افزود: در رفتار فردی و اجتماعی باید این ویژگی را حفظ کنیم. پیامبر با اخلاق خوش خود مردم را به اسلام جذب کرد و مردم عاشق پیامبر (ص) شدند و جان خود را فدای او کردند که در انقلاب ما هم امام (ره) و مقام معظم رهبری و بزرگان ما با آن اخلاق خوب و نیک که داشتند مردم پشت سرشان بودند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان با گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: وی شخصیت مردمی بود و مردم نه تنها در ایران بلکه در خیلی از کشورها به او علاقه‌مند بودند و اسوه و الگو شد.

نورس بیان داشت: یکی از ویژگی‌های نمونه نیروی انتظامی برخورد حکیمانه و درست با مردم است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، برخورد حکیمانه راهنمایی درست و انجام درست کار مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز دو چهره از دو پلیس در جهان خود را نمایش می‌دهد؛ پلیس مکتب اسلام و اهل‌بیت و پلیس آمریکا و مکتب استکبار، ادامه داد: این دو چهره امروز در صحنه و فضای مجازی و همه جا رخ تابانده، عزت و اقتدار تنها در این نیست که با همه امکانات و تجهیزات با مردم برخورد خشن انجام شود و زانو بر گلوی شهروندی قرار گیرد و به قتل برساند.

نورس گفت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد حتی در صحنه‌های اغتشاشات خیابانی وجهه قابل قبولی از خود ارائه دهد و فضا را به دست دشمنان ندهد که بتواند کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در استان کرمان در  وقایعی از جمله سیل و مشکلات دیگری که پیش آمد جزء اولین گروه‌های کمک‌رسان به مردم بودند، افزود: نیروی انتظامی در مناطق محروم کمک‌های زیادی به مردم کرد و این پلیسی‌ست که در مکتب اسلام تربیت شده و در راس آن یک مجتهد و عالم دینی مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد که مایه افتخار نیروهای مسلح ما است که در کنار مردم هستند و هر جا مشکلی پیش می‌آید نیروهای مسلح اولین‌ها هستند که در خدمت مردم هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان ادامه داد: امروز مایه سرافرازی همه ما است که نیروهای مسلح مورد عنایت مردم و مقام معظم رهبری هستند، خدمات طاقت‌فرسایی انجام می‌دهند، مکتب اهل بیت مکتبی‌ست که امروز در جهان حرف اول را می‌زند.

وی ابراز داشت: مردم، بالاترین سرمایه‌ای هستند که پای نظام ایستادند و باید حمایت شوند و با آنها با رأفت برخورد شود.

نورس بیان کرد: صبرکردن در برابر مشکلات و سختی‌ها دیگر ویژگی‌ سنت الهی‌ست، صبرکردن یعنی با استقامت و حرکت به جلو باشیم. آن‌چه از ولی و امام جامعه خودمان باید به عنوان آویزه گوش قرار دهیم و به آن عمل کنیم این است که با فکر و اندیشه سختی‌ها و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: امروز استقامت ملت ایران زبان‌زد شده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان سرآمد بوده و حرف‌ها برای گفتن دارد، امروز ما با قدرت و توانایی که به دست آوردیم توانستیم تمام نقشه‌های آمریکا را در جهان به ویژه خاورمیانه نقش برآب کنیم.

شایان ذکر است: با تکریم حجت‌الاسلام علیرضا روحی‌فر، حجت‌الاسلام محمد حسنی به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی رفسنجان معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تکریم رفسنجان مسئول عقیدتی سیاسی معارفه نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :