سایت تحلیلی خبری روراستی

آخرین وضعیت زمین های خریداری شده از اوقاف در رفسنجان

رئیس اداره اوقاف شهرستان رفسنجان با اشاره به پرونده های اراضی موقوفه که بیش از ۵ سال از طرف اوقاف به مردم واگذار شده و اسنادشان تحویل داده نشده است، گفت: در حال حاضر این پرونده ها درگیر دادگاه تجدید نظر هستند و امیدواریم با کمک مسؤولان شهرستان و استان هرچه سریعتر تکلیف آنها مشخص شود.

به گزارش روراستی، بیش از۵ سال است که عده ای از مردم رفسنجان در زمان ریاست محمدزاده در اداره اوقاف، زمین از این اداره تحویل گرفتند اما برای اخذ سند با مشکل مواجه شده و درگیر دادگاه هستند.

حسین شریفی رئیس اداره اوقاف رفسنجان در گفتگو با روراستی در خصوص آخرین وضعیت پرونده های زمین های مذکور اظهار داشت: برای پرونده ها رای بدوی صادر شده اما محمدزاده و بقیه طرفین اعتراض زده اند و پرونده ها به دادگاه تجدید نظر ارجاع شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه تعداد پرونده ها زیاد است و همه دارای وکیل هستند و روی قیمت ها اعتراض زده شده، روند رسیدگی طولانی شده است.

شریفی به آخرین دستوری که دادگاه داده اشاره و ابراز کرد: یک نفر کارشناس به نام آقای وزیری از سوی دادگاه تعیین شده و که زمین ها را بازدید و تفکیکی های شهرداری بررسی شوند و پس از جمع بندی به دادگاه ارسال شود، اگر اعتراضی نخورد دادگاه رای نهایی صادر می کند.

وی عنوان کرد: این افراد حدود ۲۹۸ نفر هستند که پرونده شان درگیر این موضوع است.از استاندار و دیگر مسؤولان خواستیم کمک کنند این موضوع حل و تعیین تکلیف شود مردم بیش از ۵ سال معطل هستند.

امید است مسؤولان نسبت به تسریع در رسیدگی به این موضوع اقدام عاجل کنند تا موضوع حل گردد.

خروج از نسخه موبایل