سایت تحلیلی خبری روراستی

افتتاح موسسه فرهنگی هنری «دانش مهارت زندگی» در رفسنجان

موسسه فرهنگی هنری دانش مهارت زندگی با هدف ارتقا روابط عاطفی بین خانواده ها، روش های یادگیری صحیح مطالعه و دیگر مهارت های زندگی در رفسنجان آغاز به کار کرد.
به گزارش روراستی، آقای صدرالشریعه مدیر موسسه فرهنگی هنری دانش مهارت زندگی اظهار کرد: محوریت این موسسه برگزاری کارگاه، همایش، سمینار، جشنواره و نمایشگاه است و خانواده ها را پیرامون مسائل خانوادگی، عاطفی، علمی، تحصیلی، مسائل شغلی و زوج درمانی آشنا می سازد.
وی ادامه داد: با آموزش های زوج درمانی هدفمان این است که خانواده ها را به سمت تربیت دینی سوق دهیم و گاها طلاق عاطفی که بین خانواده ها وجود دارد را طی جلسات برطرف کنیم.
صدرالشریعه بیان داشت: این مرکز با مجوز فرهنگ و ارشاد استان کرمان و اخذ استعلامات لازم فعالیت می کند و کارت و کد نظام وانشناسی کشور را نیز داریم.
صدرالشریعه خاطرنشان کرد: در سایت یک رزومه گذاشتیم نوبت دهی اینترنتی هست و متقاضیان می توانند از طریق سایت به صورت انفرادی یا گروهی نوبت رزرو کنند.
وی با بیان اینکه در گروهها، مساجد، محافل، مدارس و دانشگاه ها پیرامون همه چیز بحث می شود بجز ارتباط عاطفی فرزندان با والدین و همچنین بچه ها روش مطالعه کردن را یاد ندارند، لذا باید سرعت مطالعه و درک مطلب افزایش پیدا کند و استرس نداشته باشند.
صدرالشریعه اضافه کرد: اینکه بچه ها از مدارس فراری اند، چون روش مطالعه را سخت می دانند، بعضی معلمان ناآگاهانه مهارت های فردی را نمی شناسند و به بچه ها تحمیل می شود و بچه ها از روش مطالعه دور می شوند، در حالی که قانون، تکنیک و زمان دارد، بر همین اساس در دوره های مقدماتی، متوسطه، پیشرفته و تکمیلی دوره هایی برای حفظ قرآن، آموزش انگلیسی و مطالعه برنامه داریم..
وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود دانستیم با کمک آموزش و پرورش بتوانیم هزینه های کلانی که خانواده انجام میدهند را بهینه کرده و بچه ها از وقت، اطلاعات، استعداد و توانمندی های خود استفاده ببرند.

خروج از نسخه موبایل