افتتاح موسسه فرهنگی هنری «دانش مهارت زندگی» در رفسنجان

  • شناسه خبر: 71954
افتتاح موسسه فرهنگی هنری «دانش مهارت زندگی» در رفسنجان

موسسه فرهنگی هنری دانش مهارت زندگی با هدف ارتقا روابط عاطفی بین خانواده ها، روش های یادگیری صحیح مطالعه و دیگر مهارت های زندگی در رفسنجان آغاز به کار کرد.

موسسه فرهنگی هنری دانش مهارت زندگی با هدف ارتقا روابط عاطفی بین خانواده ها، روش های یادگیری صحیح مطالعه و دیگر مهارت های زندگی در رفسنجان آغاز به کار کرد.
به گزارش روراستی، آقای صدرالشریعه مدیر موسسه فرهنگی هنری دانش مهارت زندگی اظهار کرد: محوریت این موسسه برگزاری کارگاه، همایش، سمینار، جشنواره و نمایشگاه است و خانواده ها را پیرامون مسائل خانوادگی، عاطفی، علمی، تحصیلی، مسائل شغلی و زوج درمانی آشنا می سازد.
وی ادامه داد: با آموزش های زوج درمانی هدفمان این است که خانواده ها را به سمت تربیت دینی سوق دهیم و گاها طلاق عاطفی که بین خانواده ها وجود دارد را طی جلسات برطرف کنیم.
صدرالشریعه بیان داشت: این مرکز با مجوز فرهنگ و ارشاد استان کرمان و اخذ استعلامات لازم فعالیت می کند و کارت و کد نظام وانشناسی کشور را نیز داریم.
صدرالشریعه خاطرنشان کرد: در سایت یک رزومه گذاشتیم نوبت دهی اینترنتی هست و متقاضیان می توانند از طریق سایت به صورت انفرادی یا گروهی نوبت رزرو کنند.
وی با بیان اینکه در گروهها، مساجد، محافل، مدارس و دانشگاه ها پیرامون همه چیز بحث می شود بجز ارتباط عاطفی فرزندان با والدین و همچنین بچه ها روش مطالعه کردن را یاد ندارند، لذا باید سرعت مطالعه و درک مطلب افزایش پیدا کند و استرس نداشته باشند.
صدرالشریعه اضافه کرد: اینکه بچه ها از مدارس فراری اند، چون روش مطالعه را سخت می دانند، بعضی معلمان ناآگاهانه مهارت های فردی را نمی شناسند و به بچه ها تحمیل می شود و بچه ها از روش مطالعه دور می شوند، در حالی که قانون، تکنیک و زمان دارد، بر همین اساس در دوره های مقدماتی، متوسطه، پیشرفته و تکمیلی دوره هایی برای حفظ قرآن، آموزش انگلیسی و مطالعه برنامه داریم..
وی خاطرنشان کرد: وظیفه خود دانستیم با کمک آموزش و پرورش بتوانیم هزینه های کلانی که خانواده انجام میدهند را بهینه کرده و بچه ها از وقت، اطلاعات، استعداد و توانمندی های خود استفاده ببرند.

برچسب ها:
دانش مهارت زندگی روش های یادگیری صحیح مطالعه موسسه فرهنگی هنری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :