نماز جمعه رفسنجان / اقتصاد مقاومتی باید تحقق یابد

  • شناسه خبر: 10042
نماز جمعه رفسنجان / اقتصاد مقاومتی باید تحقق یابد

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید تحقق یابد گفت: مردم پایین آمدن تورم را از سر سفره های خود می فهمند.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید تحقق یابد گفت: مردم پایین آمدن تورم را از سر سفره های خود می فهمند.
به گزارش خبرنگار روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه رفسنجان با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)اظهار داشت : زنان ودختران ما باید از ایشان درس بگیرند ودر زندگی به کار بندند.
وی بیان داشت: در زمینه تحریم ها مردم بهترین داورها هستند ومی توانند دولت ها را با یکدگیر مقایسه کنند دولت ومسئولان هر لحظه تحریم ها را یادآوری مردم نکنند ما می دانیم بیش از 35سال در تحریم هستیم ولذا دولت باید برنامه هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا کرده وکارهایی که انجام داده از شبکه های مختلف سیما برای مردم گزارش دهد.

وی ادامه داد: ارائه آمار اشتباه از سوی مرکز آمار به رییس جمهور و همان گزارش از سوی رییس جمهور به مردم موجب عدم اعتماد مردم می شود زیرا مردم پایین آمدن تورم از سر سفره های خود می فهمند واز توانایی خرید در بازار به آن پی می برند.
رمضانی پور گفت: کشور ما غنی است وسرمایه های زیادی دارد که باید در اقتصاد کشور صرف شود اگر دولت بخواهد به کمک اقتصاد کشور بیاید مردم همیشه در صحنه هستند مردم دولت وقوه قضاییه همواره همراهی خواهند کرد.
وی از سالرزو تاسیس بنیاد مستضعفان وجانباران ونهاد کمیته امداد یاد کرد وافزود: کمیته امداد نگاه خوب وارزشی به محرومان دارد و در هفته احسان ونیکوکاری باید به فکر همنوع باشیم تا آن ها هم سال جدید را با خوبی آغاز کنند.
رمضانی پور با بیان اینکه از برپایی مجلس عروسی در سه روز اول از ایام اول وچهار روز در ایام دوم پرهیز شود
وی در بخش دیگری از از خطبه ها اظهار کرد: تقوا بهترین سرمایه در دنیا وآخرت است وانسان را به خدا نزدیک می کند.
رمضانی پور عنوان کرد: فرزندان را بر همنشینی با علما سفارش کنید واز دلبستگی به دنیا منع سازید.

برچسب ها:
نماز،جمعه، رفسنجان ، روراستی، اقتصادمقاومتی، آمریکا، سفره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :