سرمایه گذاری و کارآفرینی ارزشمند است+ عکس

  • شناسه خبر: 10108
سرمایه گذاری و کارآفرینی ارزشمند است+ عکس

استاندار کرمان گفت : بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ، سرمایه گذاری و کارآفرینی و ایجاد اشتغال از کارهای ارزشمند است.

استاندار کرمان گفت : بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ، سرمایه گذاری و کارآفرینی و ایجاد اشتغال از کارهای ارزشمند است.

4

به گزارش خبرنگار روراستی علیرضا رزم حسینی در آئین افتتاح مجتمع تجاری، اداری و تفریحی ستاره در رفسنجان افزود : ما از هرگونه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری به خوبی استقبال و حمایت می‌کنیم.

3(1)
وی تصریح کرد : سرمایه گذاری به طبع ثمره هایی در پی دارد و به غیر از اشتغالزایی مشوقی برای سرمایه گذاری در طرح های آینده را رقم می زند.
رزم حسینی خاطرنشان کرد : باورها و اعتقادات ديني درتقويت فرهنگ کارآفريني تأثير به سزايي دارد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد فضای سرمایه گذاری در رفسنجان موجب خوشحالی است اظهار داشت : می دانیم که سرمایه گذاری و اشتغالزایی با مشکلات و بروکراسی های اداری همراه است لذا سرمایه گذاران با اعتقادی قوی سعی در به انجام رساندن کارهای خیر داشته باشند.

9
وی همچنین یاد و خاطر خیر بزرگوار علی اکبر امین از خیران به نام استان کرمان و شهرستان انار را گرامی داشت و افزود : آقای طاهری نیز با خانواده خود که اهل کرمان و شهرستانهای آن نیستند در رفسنجان به ایجاد مجتمع ستاره پرداختند که اجری معنوی را دارند.
رزم حسینی خاطرنشان کرد : در مثلث توسعه سرمایه گذاران نقش اساسی دارند و ائمه جمعه نیز نظارت بر انجام فعالیتهای این مثلث رادارند و در رفسنجان نیز سرمایه گذاران بسیار خوب به ایجاد طرح های بسیار خوب و عام المنفعه می پردازند و از امام جمعه فسنجان که نظارت و پیگیری مجدانه خود را در نتیجه بخش بودن طرح ها ایفا می کنند تشکر می کنیم.
وی تأکید کرد سرمایه گذاران راهشان را ادامه دهند و دولت تدبیر و امید نیز آنها را درجهت رفع موانع اداری کمک خواهد کرد.
در ادامه از آقای طاهری سرمایه گذار مجتمع تجاری ستاره رفسنجان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

1(5)

برچسب ها:
کارآفرینی، رفسنجان، روراستی،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :