سومین ستاره کرمان در راه است

  • شناسه خبر: 10118
سومین ستاره کرمان در راه است

مشاور سرمایه گذار پروژه ستاره رفسنجان از احداث سومین پروژه ستاره کرمان در آینده نزدیک خبرداد.

مشاور سرمایه گذار پروژه ستاره رفسنجان از احداث سومین پروژه ستاره کرمان در آینده نزدیک خبرداد.
به گزارش خبرنگار روراستی سید محمد رضا میر حسینی در حاشیه افتتاح پروژه ستاره رفسنجان اظهار داشت : دو سال پیش نخستین پروژه ستاره استان کرمان در شهر کرمان احداث شد و امروز دومین ستاره استان در رفسنجان به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: شهربازی پارک مادر بزرگترین پروژه تفریحی در جنوب شرق کشور یکشنبه هفته آینده در کرمان به بهره برداری خواهد رسید.

2(3)
میرحسینی گفت: پروژه سیتی سنتر وکیل با نام مجتمع تجاری تفریحی ستاره وکیل کرمان توسط همین سرمایه گذار عبدا… طاهری از یکسال گذشته در حال ساخت است که دوره ساخت آن سه ساله است.
وی با بیان اینکه سرمایه گذار ستاره رفسنجان از همراهی وهمدلی مردم قدردانی کرده افزود: وی بازهم آماده سرمایه گذاری در شهرستان رفسنجان است وامیدواریم با همکاری مردم بتوانیم موجب رونق شهرستان شویم.

12
سید محمد رضا میر حسینی گفت : پروژه ستاره رفسنجان با مشارکت مردم، شهرداری و شیخ حسین هاشمیان پایه گذاری شد و اگر همدلی مردم نبود این پروژه به ثمر نمی رسید.
وی افزود : مسئولین شهرستانی و استانی به ویژه شهرداری و اعضای شورای شهر ، فرمانداران و غیره به حمایت ویژه از این سرمایه گذاری پرداختند.
وی خاطرنشان کرد : آمادگی کامل داریم که برای راه انداز یپروژه های دیگر در شهرستان و استان از سرمایه گذاران حمایت کنیم .
وی اظهار داشت : مجتمع ستاره رفسنجان که با اعتبار 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده تأثیر به سزایی در افزایش ارزش افزوده دارد و متعلق به مردم است.
وی خاطرنشان کرد : از سوی دیگر طراحی و اجرای کامل و بی نقص این پروژه، مهمترین پشتوانه برای کسب بیشترین امتیازات اقتصادی، است و مجتمع دارای سیمای زیبا ، فضاسازی های مناسب، داشتن امکانات خاص است.

13
میرحسینی ازهمکاری عوامل اجرای پروژه ستاره رفسنجان به ویژه طراحان، مهندسان، ناظران، پیمانکاران و مسئولین امر تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت : پروژه ستاره رفسنجان آغاز یک تلاش با شکوه و موجب بالندگی شهرستان رفسنجان است و نویدی تازه درتداوم تلاش در حوزه عمران و آبادانیاین خاک و نویدی برای آیندگان است.

برچسب ها:
ستاره کرمان، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :