اعلام محصولات غذایی غیر مجاز در رفسنجان

  • شناسه خبر: 10139
اعلام محصولات غذایی غیر مجاز در رفسنجان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اعلام جدیدترین اسامی محصولات غذایی غیر مجاز خبر داد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اعلام جدیدترین اسامی محصولات غذایی غیر مجاز خبر داد.
به گزارش روراستی دکتر لیلا چیت‎چی گفت: با اعلام سازمان غذا و دارو، تعدادی از واحدهای تولید مواد غذایی به دلیل جعل اسناد بهداشتی اداره کل فراورده‎های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شدند.

url
وی افزود: جو پرک با نام تجاری ارغوان طبیعت، آدامس دراژه با طعم دارچین با نام تجاری اونیا، پیراشکی مخصوص با نام رنگارنگ، بامیه سنتی، قلمی با نام تجاری کوثرتهران غیر مجاز و تقلبی هستند.
چیت‎چی خاطر نشان کرد: همچنین آرد نخودچی، حبوبات، ادویه‎جات با نام تجاری شعله، بستنی با نام تجاری توتک، محلول زعفران با نام تجاری لحظه ها و بکینگ پودر با نام تجاری زرناز تقلبی و غیر مجاز هستند.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با نام بردن از آبلیموهای ترش با نام‎های تجاری دستچین، گلدست، نوش آفرین و حاسب به عنوان محصولات غیرمجاز یاد کرد و گفت: این آبلیموهای ترش پس از پایش سطح عرضه توسط کارشناسان انجمن صنفی صنعت آبلیموی ایران و ارسال نتایج آزمایشگاهی به سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شدند.
دکتر چیت چی خاطر نشان کرد: از کسانی که محصولات نامبره را در سطح عرضه مشاهده می‎کنند درخواست می‎شود مسئولین روابط عمومی را در معاونت‎های غذا و دارو در سراسر کشور یا از طریق تلفن 5 – 34282704 مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

برچسب ها:
موادغذایی، غیر مجاز، رفسنجان،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :