دانشگاه ولیعصر رفسنجان جزء 20 دانشگاه برتر کشور

  • شناسه خبر: 10190
دانشگاه ولیعصر رفسنجان جزء 20 دانشگاه برتر کشور

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت : ما جزء 20 دانشگاه ممتاز کشور هستیم و این رتبه را ارتقا می‌دهیم.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت : ما جزء 20 دانشگاه ممتاز کشور هستیم و این رتبه را ارتقا می‌دهیم.
به گزارش خبرنگار روراستی دکتر محمدعلی دهقان در آیین معارفه نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ولیعصر (عج) و علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت : دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان از سال 1370 با دو رشته ریاضی و گیاه‌پزشکی کار خود را آغاز کرده و روزهای پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشت.

IMG_2848
وی ادامه داد : دانشگاه ولیعصر (عج) در مقایسه با دانشگاه‌های همراه پیشرفت خوبی داشته و 410 هکتار مجموعه اصلی، 200 هزار متر مربع ساختمان‌سازی دارد و 9 هزار و 500 دانشجو در مناطق مختلف تا دکتری تحصیل می‌کنند.

IMG_2839
رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بیان کرد : 28 رشته کارشناسی، 41 رشته کارشناسی ارشد و11 رشته دکترا در دانشگاه ولی‌عصر )عج) ارائه شده است.
دهقان تصریح کرد: 280 عضو هیئت علمی در دانشگاه ولی‌عصر (عج) داریم که پنج نفر استادتمام و 30 دانشیار و حدود 150 استادیار و بقیه بورسیه‌ها و مربیان در حال تحصیل هستند که با اضافه شدن آنها به جمع ما ترکیب خوبی از گروه متخصص در دانشگاه خواهیم داشت.
حجت‌الاسلام عباس صادقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی‌عصر (عج) شد و حجت‌‌الاسلام مهدی نجفی مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را در دانشگاه علوم ‌پزشکی عهده‌دار شد.

برچسب ها:
دانشگاه، ولیعصر، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :