نواختن زنگ شور نیکوکاری در رفسنجان

  • شناسه خبر: 10203
نواختن زنگ شور نیکوکاری در رفسنجان

با حضور مسئولان زنگ شور نیکوکاری در مدارس رفسنجان به صدا درآمد.

با حضور مسئولان زنگ شور نیکوکاری در مدارس رفسنجان به صدا درآمد.
به گزارش روراستی زنگ شور نیکوکاری در مدارس رفسنجان نواخته شد و این زنگ به طور نمادین و با حضور امام جمعه،رییس آموزش وپرورش، رییس کمیته امداد امام خمینی،معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ،رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی وجمعی از مسئولان در دبیرستان پسرانه صاحب الزمان(عج)رفسنجان به صدا درآمد.

4(1)
حجت الاسلام عباس رمضانی پور در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)اظهار داشت : هر کار خوبی نتیجه اش به خود انسان بر می گردد.
وی بیان داشت : اگر محبتی به ضعفا و فقرا داشته باشیم و به دانش آموزی که فقیر است کمکی کنیم در آینده اگر آن دانش آموز به مدارج بالایی رسیده باشد ما نیز در ثواب این کار دخیل هستیم .
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مسئولان و افراد بزرگی در کشور بودند که از طبقه پایین جامعه بودند ولی عظمت های زیادی برای کشور به وجود آوردند.
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س)سه چیز را محبوب خود می دانستند افزود: ایشان تلاوت قرآن،نگاه به چهره پیامبر(ص) وانفاق در راه خدا را بسیار دوست داشت وخود به این امور اهتمام می ورزید.
رمضانی پور گفت : اگر به حقیقت نیکوکاری و احسان برسیم باید بدانیم احسان یعنی از آن چه که خود دوست داریم در راه خدا انفاق کنیم و در آیه 92سوره مبارکه آل عمران آمده است “آن چه از انفاق انجام می دهید خدا می داند”.
وی متذکر شد : جامعه ما امروز نیاز به نگاه محبت آمیز دارد و با تعاون وهمکاری یکدیگر با پرهیز از اسراف از ظلم به دیگران دوری کنیم زیرا اسراف کردن ظلم به نفس وجامعه است.
وی خاطر نشان کرد : خانواده بزرگ آموزش و پرورش تاثیر زیادی در فرهنگ سازی دارند و دانش آموزان باید این فرهنگ را در خانواده های خود پیاده کنند که از اسراف کردن بپرهیزند.

برچسب ها:
زنگ نیکوکاری، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :