صرفه‌جویی 50 میلیون متر مکعبی آب در کرمان

  • شناسه خبر: 10221
صرفه‌جویی 50 میلیون متر مکعبی آب در کرمان

استاندار کرمان گفت : با اجرای طرح همیاران آب در استان 50 میلیون متر مکعب از ابتدای اجرای طرح تاکنون صرفه‌جویی شده است.

استاندار کرمان گفت : با اجرای طرح همیاران آب در استان 50 میلیون متر مکعب از ابتدای اجرای طرح تاکنون صرفه‌جویی شده است.
به گزارش روراستی علیرضا رزم‌حسینی در همایش ائمه جمعه استان در رفسنجان اظهار داشت : مردم استان در 22 بهمن مسئولیت خود را به خوبی انجام داده و احساس وفاداری به نظام را نشان دادند.

IMG_3442
استاندار کرمان بیان داشت: یکی از اهداف دولت پایین آمدن تورم بود که همزمان بر اساس علوم اقتصادی توانست کارهایی را انجام دهد و باید در یک مرحله تورم و به تدریج خروج از رکود را ایجاد کند.
وی با اشاره به مذاکرات دولت با ابرقدرت‌ها افزود: آن‌ها خواسته‌های نابه‌جایی دارند که دولت به سادگی نمی‌گذرد و در برابر این خواسته‌ها کوتاه نمی‌آید.
رزم‌حسینی با بیان اینکه با درایت رهبری اکنون آرامشی در حوزه سیاست خارجی به وجود آمده است، گفت : طرح تحول نظام سلامت طرح بزرگی بوده که کاهش پرداختی و حذف زیرمیزی‌ها، بیمه خدمات درمانی از جمله خدمات آن است.
وی بیان داشت : از 3 هزار و 872 پروژه نیمه‌تمام در دولت‌های قبل در استان 10 هزار میلیارد تومان نیاز بود که تکمیل و پروژه جدیدی شروع نشود که از این تعداد 16 درصد کاهش دادیم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه بودجه عمرانی استان نزدیک به دو برابر بوده است و در سراسر شهرستان‌ها تقسیم شده است، خاطرنشان کرد: خارج از پروژه‌های دولتی در راستای اقتصاد مقاومتی از ظرفیت داخل استان استفاده کنیم.
وی اذعان داشت : برای ایجاد عقلانیت و آرامش سیاسی با محوریت ستاد مثلث توسعه اقتصادی، حرکت استان را به پیش ببریم.
رزم‌حسینی با بیان اینکه توسعه، مبارزه با فقر و محرومیت است که از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در استان کرمان شعار ما عقلانیت سیاسی است و همدلی بین ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی در کشور کم‌نظیر است.
وی بیان کرد: در کشور ما نیازمند کار کردن هستیم و همچنین در استان کرمان به ویژه در جنوب استان نیز این نیاز به چشم می‌خورد و کارهای بزرگی باید صورت گیرد.
استاندار کرمان گفت: چاره کار کشور داری و مملکت داری به این است که با تکیه بر ظرفیت درونی یعنی اقتصاد مقاومتی و استفاده از همه کارآفرینان و حضور یکپارچه ارکان دولت چند برابر بودجه دولت کار کنیم.
رزم‌حسینی بیان داشت: درآمد گمرکی استان کرمان 600 میلیارد تومان بوده و یک‌میلیارد دلار صادرات در استان انجام و رتبه اول صادرات کالای غیرنفتی در کشور را دارا هستیم.
وی گفت: سرمایه‌گذاران 75 هزار میلیارد تومان در ستاد توسعه مثلث اقتصادی استان سرمایه‌گذاری کردند که معادل 15 برابر بودجه عمرانی استان است و این یعنی مدیریت جدی که باید به گوش مسئولان کشور برسد.
استاندار کرمان تصریح کرد: کارهای انجام شده باید به مردم اعلام شود و هر کار که انجام نگرفته نیز با دلیل موجه به سران کشور اعلام شود.
وی بیان داشت: اقتصاد فرهنگی از مسیر اجرای مثلث توسعه که ناظران آن ائمه جمعه هستند به وجود می‌آید.
رزم‌حسینی اظهار داشت : با اجرای طرح همیاران آب در استان 50 میلیون متر مکعب از ابتدای اجرای طرح تا امروز صرفه‌جویی شده است که معادل 40 درصد آب شرب مصرفی استان کرمان است.
وی گفت: امسال نسبت به سال گذشته تخصیص بودجه به تجهیز باغات کشاورزی به آبیاری تحت فشار سه برابر شده و معادل 80 میلیارد تومان هزینه شده است که رتبه اول در کشور را در این زمینه کسب کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: یکی از ارکان طرح همیاران آب همین فرهنگ‌سازی است که ائمه جمعه بهترین مبلغان در این زمینه هستند.

برچسب ها:
اقتصاد، سیاست، روراستی، رفسنجان، کشاورزی ، آب،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :