برکات نظام مرهون امام و رهبری است

  • شناسه خبر: 10224
برکات نظام مرهون امام و رهبری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: همه برکاتی که در ابعاد مادی و معنوی در نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم مرهون حرکت امام راحل و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: همه برکاتی که در ابعاد مادی و معنوی در نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم مرهون حرکت امام راحل و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار روراستی  آیت ا… سید یحیی جعفری روز پنجشنبه در همایش ائمه جمعه استان کرمان در حسینیه اهل بیت (ع) اداره اوقاف رفسنجان افزود: اگر همه پیرو اهل بیت (ع) باشیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی گفت: هیچ کشوری جرات نگاه چپ به ایران را ندارد و بحث هایی که کشورهای غربی و آمریکایی عنوان می کنند جز غلو چیز دیگری نیست.

وی بیان کرد: در رزمایش هایی چون پیامبر اعظم (ص) که در چند ماه اخیر برگزار شد خیلی چیزها برای دشمنان ثابت شد و این رزمایش دشمنان را ناامید کرد.

امام جمعه کرمان افزود: امروز نسل جوان در مسایل مختلف حضور کمرنگی دارد که باید برای این مساله چاره ای اندیشید.

وی گفت: امروز منشاء فعالیت های گروه های تروریستی که از سوی مستکبرین حمایت می شوند جهل و درک نادرست از دین و مکتب است که با نام دین با فجیح ترین وضعیت مسلمانان را می کشند.

آیت ا… جعفری اظهار کرد: اگر کشورهای منطقه متحد باشند می توانند ریشه داعش را بر کنند و از شواهد و قرائن موجود می توان فهمید که در آینده نزدیک این جریان به طور کامل ریشه کن خواهد شد.

وی تاکید کرد: سرمایه های ما امروز باید صرف مبارزه با تروریسم شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید در مورد مساله امامت و ولایت فقیه در جامعه کار شود.

وی از ائمه جمعه استان به دلیل اینکه در مواقع حساس به تکلیف خود عمل کرده اند نیز تقدیر کرد.

آیت ا… جعفری گفت: با توجه به مشکلات استان کرمان در زمینه خشکسالی نیز از همه ائمه جمعه قدردانی می کنم که موجب شدند نماز طلب باران در کل استان اقامه شود.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و نام حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان افزود: وی از جمله کسانی بود که برای انقلاب فعالیت های ارزشمندی انجام داد.

این همایش با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استاندار کرمان برگزار شد.

برچسب ها:
امام، رهبری، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :