همایش ائمه جمعه کرمان در رفسنجان برگزار شد+ عکس

  • شناسه خبر: 10227
همایش ائمه جمعه کرمان در رفسنجان برگزار شد+ عکس

با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، همایش ائمه جمعه استان کرمان در رفسنجان برگزار شد.

با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، همایش ائمه جمعه استان کرمان در رفسنجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روراستی صبح امروز و با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و استان کرمان، رئیس دادگستری استان کرمان همایش ائمه جمعه استان کرمان در محل حسینیه اهل بیت (ع) شهرستان رفسنجان برگزار شد.
امام جمعه رفسنجان در این همایش اظهار داشت: ما می‌توانیم با فعالیت و ایجاد زمینه‌های مختلف آمار حضور افراد در نماز جمعه را بیشتر کنیم و در حال حاضر کارت‌هایی در حدود یک ماه در اختیار جوانان و نوجوانان شرکت کننده در نماز جمعه تحویل داده می‌شود و بعد از دریافت چهار کارت جوایزی نقدی به آن‌ها اختصاص می‌‌یابد.

IMG_3486
حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور گفت: از جمله اقداماتی که توسط نهاد نماز جمعه رفسنجان انجام شده جلسات فرهنگ عمومی، فعال کردن ستاد امر به معروف، پیگیری ستاد امر به معروف نهی از منکر ادارات، ستاد اقامه نماز و نماز جمعه مدارس و مساجد در شهر و روستا است و در این زمینه رفسنجان در استان کرمان رتبه اول را دارد.

IMG_3328
وی ادامه داد: نماز وحدت ادارات، توجه به خانواده ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محلی و سالانه، تعامل با ادارات، توجه به حوزه‌های علمیه و توجه به فقرا و نیازمندان از دیگر اقدامات ستاد نماز جمعه رفسنجان بوده است.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت حوزه علمیه در رفسنجان فعالیت می‌کند که چهار حوزه ویژه برادران و سه حوزه ویژه خواهران است و 600 طلبه در آن تحصیل می‌کنند.

IMG_3332

IMG_3324

IMG_3321

برچسب ها:
همایش، امامان جمعه کرمان، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :