انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام انقلاب‌ها در دنیا است

  • شناسه خبر: 10275
انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام انقلاب‌ها در دنیا است

فرماندار رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام کشورهای استقلال طلب وآزادیخواه دنیا است.

فرماندار رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام کشورهای استقلال طلب وآزادیخواه دنیا است.
با حضور مسئولان، خانواده شهدا و مردم ولایت مدار رفسنجان یادواره شهدای روستای تاج آباد رفسنجان در مسجد این روستا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روراستی مهندس ملانوری در این مراسم با اشاره به بیاناتی پیرامون شهید وشهادت و وظیفه ما در قبال خون شهدا اظهار داشت : شهادت واژه‌ای است که در مکتب اسلام به طور ویژه مطرح شده است.

IMG_3685
وی بیان داشت : مکتب اسلام به عنوان آخرین مکتب الهی و نجات‌گر بشریت که بهترین راه ورسم زندگی را ترسیم کرده وجلوی راه بشر قرار داده است.
ملانوری تصریح کرد : بشر با ادامه دادن مکتب اسلام به سعادت وکمال ودر نتیجه به خدا می‌رسد.
وی بیان داشت: در شهادت هر آن‌چه که به آن نیاز بود تا به تکامل و سعادت برسیم وجود دارد شهادت وشهادت طلبی یک واژه تنها نیست بلکه در دل خود بسیاری از صفات ومعنی را جای داده که ایثار،از جان گذشتن،صبر واستقامت و گذشت از جمله معانی شهادت هستند.

IMG_3682
فرماندار رفسنجان گفت: شهید کسی است که برای حفظ ارزش‌های اعتقادی ومکتبی وحراست از ناموس خود بهترین سرمایه خود را که جانش است تقدیم می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ناجوانمردی‌های زیادی هم بر ما تحمیل شد بیش از 35سال تهدید ها وتحریم‌های دشمن بر ما بیش از پیش شده ودشمن با شیوه‌های مختلف بر این تهدیدها می‌افزاید اما آن‌چه انقلاب ما را تنومند ساخته صدور این انقلاب به سایر نقاط دنیا حتی آمریکا است.
فرماندار رفسنجان اذعان داشت: انقلاب‌هایی که در کشورهای مختلف دنیا ایجاد شده برگرفته از روحیه‌ایست که کشورهای استقلال طلب وآزادیخواه از ملت ایران الهام گرفته‌اند.
ملانوری با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: خانواده های شهدا عزیزترین خانواده های جامعه ما هستند وما به وجود ان ها افتخار می کنیم.
فرماندار ویژه رفسنجان گفت: رفسنجان از پر رنگ ترین حضور ها در دوران دفاع مقدس را داشت زیرا به این باور رسیده بود که انقلابی که برای پیروزی آن تلاش کردند را باید حمایت کنند.
وی با بیان اینکه ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه است خاطر نشان کرد:کشور ما در بخش بهداشت وسلامت بزرگترین طرح های دوران انقلاب را رقم زده ودر آن موفقیت زیادی به دست اورده است.
وی سردار سلیمانی را از افتخارات جهان اسلام دانست وعنوان کرد: این شخصیت بزرگ در دوران جنگ جوانی مبتکر ومبدع بود وهمین نیروهای انقلابی بودند که کشور را به این نقطه رساندند وبرای آن این همه عظمت آفریدند.
وی بیان کرد: امام راحل فرمودند: سربازان من در قنداق ها هستند یعنی اگر روزی بزرگ شوند باید با سلاح ایمان انقلاب را به ثمر برسانند وادامه حیات این انقلاب به حضور همین جوانان های سالم ودین باور است.
وی تصریح کرد: جوانان انقلابی وارزشی که شهدا را الگوی خود قرار دهند می توانند انقلاب را اداره کنند امروز مرزهای جنگ در جبهه جنگ نرم است که باید توجه داشته باشیم.
وی متذکر شد: امروز امواج بدون مرز سلاح های جنگی هستند که خانواده باید مراقب باشد تا فرزندانشان به دام تهدیدهای آن گرفتار نشوند.
وی متذکر شد: امروز بزرگترین کار خیر و ایثارگری کمک به مسائل اقتصادی جامعه ومعیشت مردم است.
فرماندار رفسنجان گفت: بزرگترین مشکل ما اشتغال قشر تحصیل کرده است که این جوانان در مقابل فشارها وسختی ها مقاوم نیستند و روحیه کار وتلاش ندارند همان چیزی که در متن وبطن شهادت طلبی وایثارگری بود.
وی اضافه کرد: مدارس ودانشگاهها باید جوانانی توسعه گرا ،کارآفرین و پر تلاش تربیت کنند وما نیز باید زمینه ای برای کار وتلاش وتولید ثروت وسرمایه فراهم کنیم.
وی یادآرو شد: ما جوانانی تربیت کردیم که فقط به فکر تحصیل بودند وبه خاطر همین امر امروز 50هزار تبعه بیگانه در شهرمان شغل های جوانان ما را اشغال کرده اند واین تعداد به راحتی در این شهر 13هزار فرصت شغلی را به خود اختصاص داده اند.
وی اذعان داشت: من به شدت مخالف حضور اتباع هستم اما مردم مخالف هستند که این اتباع بروند و به خاطر کارهایشان حاضر نیستند کارگری به غیر از تبعه بیگانه به کار گیرند.
ملانوری ابراز داشت: شهرستان ما به اندازه جمعیت کل برخی شهرستان ها تبعه بیگانه دارد اما باید روحیه کار وتلاش در این شهرستان احیا شود وهر کس در هر سن وسالی به میدان بیاید ونگذارد شغل های ما را دیگران اشغال کنند.
وی گفت: برگزاری یادواره شهدا که اصل آن زنده نگه داشتن یاد شهداست یک اصل دیگر دارد که باید بازنگری کنیم که شهدا از ما چه می خواهند.
وی ادامه داد: شهدا می بینند ما با سرمایه های خود چه کردیم و امروز نسل آینده ما گرفتار بیکاری و سایر مشکلات شده اند یعنی منابع وتولیدات ما در مسیر رشد وتکامل قرار نگرفته است.
فرماندار رفسنجان اظهار داشت: رفسنجان با جوانانی که به سمت ناس ،قلیان ،مواد مخدر وسایر مواد می روند پیشرفت نخواهد کرد.
وی تاکید کرد: والدین ومسئولان وریش سفیدان بدانند اگر معتادی در جامعه هست یا معضلات دیگری در جامعه وجود دارد بخشی از تقصیر ها گردن همه ما است.
فرماندار رفسنجان با تاکید بر سرمایه گذاری در شهرستان خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری می تواند اشتغال ایجاد کند وجوانان را از گرفتاری ها نجات دهد وشهدا امروز خواهان این هستند که هم سن وسالان آن ها بیکار ومعتاد نباشند و باعث توسعه جامعه وشهرشان باشند.

برچسب ها:
یادوراه شهدا، تاج آباد، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :