سند توسعه شهرستان رفسنجان به روز می شود

  • شناسه خبر: 10341
سند توسعه شهرستان رفسنجان به روز می شود

فرماندار رفسنجان گفت: سند توسعه شهرستان رفسنجان به روز می شود

فرماندار رفسنجان گفت: سند توسعه شهرستان رفسنجان به روز می شود
به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با بیان اینکه سال 93 به واسطه گرفتاری در مسائل اقتصادی وبودجه های کم ، سالی پر از رنج بود افزود: مدیریت وخدمت کردن به مردم در این شرایط سخت بود.

2
وی تصریح کرد: اما با همه این مسائل ومشکلات موفقیت هایی به دست آوردیم افتتاح 65پروژه در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 25میلیارد تومان وکلنگ زنی 6پروژه وهمچنین امضای یک هزار و500میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری از موفقیت های شهرستان بود.
ملانوری ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که باید در شهرستان انجام گیرد تقویت روحیه مطالبه گری در راستای حضور مدیران کشور واستان به شهرستان است.
وی با اشاره به حضور وزیران مختلف، مدیران کل و … در شهرستان رفسنجان افزود : این حضور ها موجب می شود از نزدیک مشکلات و معضلات شهرستان در زمینه های مختلف دیده شود و نسبت به رفع آن ها تصمیم گیری شود.
فرماندار رفسنجان گفت : بومی کردن قوانین و مدیریت بومی برای برون رفت از روزمرگی یکی اصل مهم است وبرای استفاده از تجارب مدیران خارج از شهرستان واستان در این زمینه سفری به استان یزد انجام شد.
وی با بیان اینکه در استان یزد شعار مدیران “عدم سرمایه گذاری در بخش صنعت برابر با نابودی مدیران است” خاطر نشان کرد : برنامه ریزی برای توسعه و سرمایه گذاری در این استان بسیار خوب است و برای آلایندگی هم فکر اساسی دارند.
ملانوری ادامه داد: برنامه سلامت محور، سند توسعه به روز، نیت واراده جدی برای توسعه وجذب سرمایه گذار،تلاش برای بومی کردن قوانین،مشارکت جدی وفعال مردم واعتماد مردم به مدیران،حذف سلایق سیاسی در جهت منافع استان و..از جمله راهکارهایی است که این همه موفقیت را برای استان یزد رقم زده است.

برچسب ها:
سند توسعه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :