در جلسه شورای اداری امروز رفسنجان چه گذشت؟

  • شناسه خبر: 10366
در جلسه شورای اداری امروز رفسنجان چه گذشت؟

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان امروز با تأخیر یک ساعتی برخی مدیران برگزار شد.

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان امروز با تأخیر یک ساعتی برخی مدیران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روراستی آخرین جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان امروز برگزار شد و عده‌ای از مدیران ادارات قبل از ساعت شروع جلسه آمده بودند.
جلسه با دقایقی کوتاه تاخیر آغاز شد و امام جمعه با مباحث خود پیرامون معنویت و اقتصاد حاضران را به فیض رساند.
دکتر آذین هم مانند همیشه از بودجه و تحریم ها و دل نبستن به اقتصاد نفتی وروی پای خود ایستادن گفت.
فضای جلسه از صحبت های معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری داغ تر شد و با شکل دیگری پیش رفت.
اسماعیلی با بررسی اداراتی که توسط کمیته نظارت کمیسیون تحول اداری شهرستان مورد بازدید قرار گرفته بودند و برخی انتقادات بر عملکرد این ادارات وارد شده بود گفت و موجب دلخوری مدیر آموزش وپرورش و بر افروختگی برخی مدیران دیگر شد.

2
آقای حسینی پور خواستار رسیدگی به دستگاهی که همیشه انگشت انتقادات به سوی آن اشاره می شود و حتی استاندار هم ابراز ناراحتی از وضعیت آن داشت گفت و با این انتقاد وی کمی فضای جلسه به اندازه سر سوزن با دلخوری ها ادامه یافت اما خوشبختانه به خیر گذشت.
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هم گویا فکر کرده بود به آقای حسینی پور اجازه ادامه دادن به صحبت هایش را نداده اند خواستار احترام بیشتر وارائه زمانی برای بیان کردن درد و دل های حاضران شد زیرا ایشان معتقد بود در چنین جلساتی همه باید نقطه نظرات خود را بدهند نه اینکه تنها عده ای صحبت کنند و بقیه شنونده باشند.
پس از 30دقیقه گذشت از جلسه یکی از روسای ادارات تشریف فرما شد.
50دقیقه بعد از شروع جلسه مسئول دیگر اداره ای وارد شد و این معضل اهمیت ندادن به زمان شروع جلسه با وجود تذکراتی که فرماندار شهر تا کنون داده اند همچنان ادامه دارد.
فرماندار ویژه رفسنجان بارها از سفر به استان یزد و حاکمیت نظم وقانون در این استان گفته بود و در این جلسه نیز به آن اشاره ای داشت واز توسعه اقتصادی این استان گفت.
وی از هماهنگی وهمدلی مدیران اجرایی استان یزد از راس تا پایین ترین شخص گفت و مواردی بیان کرد.
اما…
اما در شهرستان ما در یک جلسه شورای اداری که تقریبا می توان گفت اتحاد وهمدلی وصمیمیتی وجود ندارد نباید در کل شهرستان انتظار معجزه داشت که به یزدی ها برسیم.
جلسه مهمی که برخی مدیران به ساعت آن توجه ندارند وحتی حاضر نیستند در جلسه شرکت کنند آیا این مدیر می تواند مشکل گشای مسیر سرمایه گذاری باشد و موانع را رفع کند ؟
البته مدیرانی هم در شهرستان هستند که لایق وکارآمد هستند اما ابتدا بهتر است صمیمیت وروحیه اتحاد حاکم شود سپس به افق توسعه نگریست.
باید در این شهرستان با عشق کار کرد و برای جوانان آن دل سوزاند . نگذاریم خودخواهی ما به نسل جوان لطمه بزند واین آمارهای دادگستری در همه زمینه ها سر به فلک بکشد.
امیدواریم در سال جدید با نگاهی جدید همراه و همدل باشیم و به فکر پیشرفت شهرستان و پایین آمدن آمار معضلات جامعه مان باشیم.

برچسب ها:
شورای اداری، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد حسینی

    چلسات همراه با عمل بهتر است