امضای 1500میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان

  • شناسه خبر: 10419
 امضای 1500میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت:در ستاد مثلث توسعه شهرستان 1500میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده است

 
فرماندار رفسنجان گفت:در ستاد مثلث توسعه شهرستان 1500میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده است
به گزارش روراستی،حمید ملانوری در حاشیه جلسه ستاد مثلث توسعه شهرستان رفسنجان اظهار داشت: شانزده جلسه طی یازده ماه در ستاد مثلث توسعه شهرستان برگزار شد.
وی بیان داشت: پیگیری‌های خوبی در ستاد انجام شده  وتا کنون یک هزار و500میلیارد تومان تفاهم نامه امضا کردیم و به این معناست که ستاد توانسته علاقه‌مندی  وانگیزه را در مردم ایجاد کند.
ملانوری گفت: جریان سرمایه گذاری شکل بهتری به خود گرفته است اما با توجه به بحران کشاورزی باید تلاش کنیم با همت مردم ومسئولان جهت خروج از تک محصولی تلاش بیشتری انجام دهیم.
وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده  سقف سرمایه گذاری شهرستان همین رقم یک هزار و500میلیون تومان است و آن را افزایش نخواهیم داد ودنبال پشتیبان طرح‌های ستاد مثلث توسعه اقتصادی هستیم و از بالا رفتن آمار وگزارش‌های بیخود به مردم خودداری می‌کنیم که مردم بی اعتماد نشوند تلاش می‌کنیم این  مبلغ در سال 94محقق شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجه اشتراک‌هایی که با استان یزد داریم می‌توانیم در راستای این استان پیش برویم واز تجربیات آن‌ها استفاده کنیم.
وی بیان داشت: در محور 130کیلومتری 60واحد تولید کاشی وسرامیک در یزد فعال هستند در حالی که برای آلایندگی هم برنامه دارند حتی برنامه افزایش دوبرابر هم دارند که یکی از روش آن‌ها تولید کاشی وسرامیک به روش خشک است که در کشورهای دیگر هم تجربه شده وهمچنین برای راه اندازی بندر خشک در کشور برنامه دارند.
فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد هم آن ها خواستار استفاده از تجربیات شهرستان ما هستند .
وی گفت: در زمینه تولید مرغ، درزمینه دام سنگین و پرورش اسب و برخی صنایع ..ما پیشتاز هستیم وعقب نیستیم اما آن‌چه برای شهرستان مهم است افزایش سرعت جریان سرمایه‌گذاری است.
وی متذکر شد: با بالا بردن سطح مطالبه‌گری مردم وپیگیری ها با کمک دولت ومردم جریان جدیدی در سال جدید در زمینه سرمایه‌گذاری در شهرستان رقم خواهیم زد.
برچسب ها:
رفسنجان روراستی فرمانداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :